VitaePro

Aly van der Zwaag

Edith

Duidelijke informatie en afspraken!
Je weet waar je aan begint.
Geen verrassingen achteraf.

A boerenkamp

Weet ik nog niet wand ik ben hier te kort me begonnen

Jan schepers

Ik kan daar nu nog niet veel over zeggen, gebruik het nog maar een aantal weken.

Tabina Hoogeveen

Ik heb dit besteld omdat ik geen energie had en last van mijn benen alsof ze beurs waren, wel niet wel niet bestellen. Heb het toch gedaan, mijn klachten zijn verminderd. Ik vind het ook handig dat... Ik heb dit besteld omdat ik geen energie had en last van mijn benen alsof ze beurs waren, wel niet wel niet bestellen. Heb het toch gedaan, mijn klachten zijn verminderd. Ik vind het ook handig dat je niet bij na hoeft te denken wanneer je ze weer nodig bent. Ik lees veel berichten over dat het duur is en het soort van dat je vast zit aan iets maar alles is duur qua vitamines supplementen, ik ben er blij mee

Andries hoekstra

Ik heb nu m'n vitapro sinds begin september ik gebruik 2x per dag 1 capsule maar ik heb nu nog 16 over en m'n volgende zending krijg ik 3 oktober dat is dus te laat ik wou graag weten of ik het... Ik heb nu m'n vitapro sinds begin september ik gebruik 2x per dag 1 capsule maar ik heb nu nog 16 over en m'n volgende zending krijg ik 3 oktober dat is dus te laat ik wou graag weten of ik het eerder kan krijgen want de werking begin ik te ervaren

Cees van der Zanden

Tot op heden een positieve ervaring.
Nog niet lang genoeg klant om een juist oordeel te hebben.

Mieke Eerden

Nette benadering

A.feith

Nu nog niet merkbaar maar hoop het wel