R. v.d. H

Goed product en snelle levering

Moens

Snelle levering en goedkoop

Viper medical

Snel geleverd.

Reactie Viper Medical:

Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat het product niet voldoet aan de verwachtingen. Wij zijn altijd telefonisch of via email bereikbaar wanneer er zich een probleem, defect of... Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat het product niet voldoet aan de verwachtingen. Wij zijn altijd telefonisch of via email bereikbaar wanneer er zich een probleem, defect of klacht voordoet over een product. We zien graag dat al onze klanten tevreden zijn met de bestelling.
Uiteraard is het ook altijd mogelijk om een product binnen 30 dagen na ontvangst te retourneren volgens de voorwaarden op onze website.

Nvt

Wat wordt beloofd, wordt nageleefd!

Liu

Het werkt snel.

Reactie Viper Medical:

Bedankt voor uw feedback! Wij staan altijd open voor verbeteringen en zijn blij dat u de tijd heeft genomen om uw feedback voor ons achter te laten. Wij nemen uw tip graag mee zodat wij onze service... Bedankt voor uw feedback! Wij staan altijd open voor verbeteringen en zijn blij dat u de tijd heeft genomen om uw feedback voor ons achter te laten. Wij nemen uw tip graag mee zodat wij onze service kunnen blijven verbeteren!

Volgens verwachting