part

Correcte en snelle levering

Particuler

Reactie Viper Medical:

Bedankt voor uw feedback! Wij horen altijd graag waar onze klanten verbeterpunten of tips zien. Wij zijn het met u eens dat het zonde is om zoveel verpakkingsmateriaal te gebruiken bij kleine... Bedankt voor uw feedback! Wij horen altijd graag waar onze klanten verbeterpunten of tips zien. Wij zijn het met u eens dat het zonde is om zoveel verpakkingsmateriaal te gebruiken bij kleine artikelen. Voor een aantal producten hebben wij dan ook de optie ‘briefpost’ als verzendwijze beschikbaar gesteld. Helaas bleek deze optie nog niet ingesteld te zijn voor het door u bestelde artikel. Wij hebben dit direct aangepast en zullen snel gaan kijken of dit bij meerdere producten het geval is zodat we hopelijk nog milieuvriendelijker te werk kunnen gaan.

Andrea Fletcher

Fantastisch!

Chris

Snelle levering van het bestelde product

M.S.

De brace is snel geleverd. Online bestellen was eenvoudig. Ik heb een brace toegestuurd gekregen die er anders uitzag dan op de website. In het labeltje staat dat het wel de brace is met dezelfde... De brace is snel geleverd. Online bestellen was eenvoudig. Ik heb een brace toegestuurd gekregen die er anders uitzag dan op de website. In het labeltje staat dat het wel de brace is met dezelfde naam als op de site. Heb hem niet teruggestuurd. Nu een paar dagen uitgeprobeerd en werkt voor mij fantastisch. Ik kan weer lopen zonder pijnlijke knieën. Super!

Reactie Viper Medical:

Bedankt voor uw feedback! Wat fijn om te horen dat de kniebrace helpt bij het verlichten van de pijnklachten.
De kniebrace is recentelijk vernieuwd waardoor de afbeelding op onze website nog niet overeen kwam met het uiterlijk van de nieuwe brace. Onze excuses voor deze verwarring.
De afbeelding op onze website is uiteraard aangepast en we hopen dat u nog lang profijt kunt hebben van de kniebrace!