WM

Snelle reactie en snel bezorgd

Erik Bergsma

Heel prettig bedrijf en snelle levering

Prive

De kwaliteit van de 2 producten die ik besteld had was prima. Echter heb ik beide keren het product retour moeten sturen, het 1e product was beschadigd en het 2e was het verkeerde product. In beide... De kwaliteit van de 2 producten die ik besteld had was prima. Echter heb ik beide keren het product retour moeten sturen, het 1e product was beschadigd en het 2e was het verkeerde product. In beide gevallen is het goed opgelost door de vriendelijke klantenservice, maar wel een punt van aandacht wat mij betreft.

Reactie Viper Medical:

Hartelijk dank voor uw feedback. We vinden het vervelend om te zien dat u beide keren het product heeft moeten terugsturen. Een beschadiging aan een product is natuurlijk niet de bedoeling en in dit... Hartelijk dank voor uw feedback. We vinden het vervelend om te zien dat u beide keren het product heeft moeten terugsturen. Een beschadiging aan een product is natuurlijk niet de bedoeling en in dit soort gevallen is onze klantenservice telefonisch en per mail bereikbaar om dit voor u op te lossen.
We vinden het fijn om te lezen dat u wel tevreden bent hoe onze klantenservice het probleem voor u heeft opgelost. Daarnaast waarderen we het dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven met uw ervaring om zo onze producten en service blijvend te verbeteren.
We hopen dat uw bestelling verder aan uw wensen en verwachtingen voldoet.
Met vriendelijke groet, Viper Medical

Fransen