Ewals

Prima, snelle levering en heb er echt baat bij! Top👍

Yvonne

Virgin Nails / Celine van der Nooij

Nadat ik zelf een verkeerde lengte zadelkruk had besteld kon e.e.a. zonder enige moeite worden omgewisseld. Het duurde wat langer door omstandigheden maar dit was geen enkel probleem. Dit bedrijf... Nadat ik zelf een verkeerde lengte zadelkruk had besteld kon e.e.a. zonder enige moeite worden omgewisseld. Het duurde wat langer door omstandigheden maar dit was geen enkel probleem. Dit bedrijf behandeld mensen zoals je behandeld wilt worden! Super fijn!

Pedicurepraktijk Op Goede Voet. L blomberg-habets

Als nieuwe klant was het een fijne ervaring door de vriendelijke meneer die me meteen wilde helpen met versturen van monofilamenten die ik graag wilde hebben voor mijn diabetes project in Ghana.... Als nieuwe klant was het een fijne ervaring door de vriendelijke meneer die me meteen wilde helpen met versturen van monofilamenten die ik graag wilde hebben voor mijn diabetes project in Ghana. Omdat 2 dagen erna iemand naar het hospitaal zou vertrekken. Ik belde 16.45u. Maar hij beloofde het zelf nog naar de post te brengen zodat ik het optijd zou ontvangen. Zo geschiedde. De dag erna had ik het pakketje in huis. Top.

Moon

Geweldige sympathieke mensen aan telefoon, gipsschoenen snel en netjes geleverd
Prima winkel.chapeau

Evelyn Podzimek

Top service! Reflexhamer ingegraveerd en al op tijd geleverd. Echt moeite voor ons als klant gedaan dat onze bestelling op tijd zou komen! Dank jullie wel voor jullie klantgerichtheid! Mijn zoon was... Top service! Reflexhamer ingegraveerd en al op tijd geleverd. Echt moeite voor ons als klant gedaan dat onze bestelling op tijd zou komen! Dank jullie wel voor jullie klantgerichtheid! Mijn zoon was erg blij met het kado!

Jaspers

Betrouwbaar bedrijf. Ik kan het iedereen aanbevelen.

dominique tettero

Een klein foutje verkeerde bestelling maar alles goed opgelost een foutje kan altijd gebeuren. juiste product goed ontvangen.