Floor

Tevreden!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Prachtig ingepakt cadeautje ontvangen.
Snelle levering, zoals vermeld.

Nic

Snelle en persoonlijke service. Mooi ingepakt met handgeschreven briefje maakt het helemaal af!

Regina Adema

Snelle levering en heel leuk ingepakt!

GOED

Inge

Super!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Veel keuze, snel geleverd en heel mooi ingepakt.

Sanne

Goede service

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Het cadeau wat ik voor mijn zoon zijn verjaardag had besteld, werd al de volgende dag leuk ingepakt met een lieve kaart erbij bezorgd. Mijn zoon vindt het cadeau erg leuk. De kwaliteit oogt zeer... Het cadeau wat ik voor mijn zoon zijn verjaardag had besteld, werd al de volgende dag leuk ingepakt met een lieve kaart erbij bezorgd. Mijn zoon vindt het cadeau erg leuk. De kwaliteit oogt zeer goed, dus ik verwacht dat hij er nog vele jaren speelplezier mee heeft.

Bianca

Super leuke website met goede service.

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Erg goed. Villa Hoera is een leuke website met unieke speelgoed met hoge kwaliteit. Mijn bestelling werd snel verstuurd en de gratis inpakservice is erg leuk.

Hanneke

Leuk cadeautje

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Het cadeautje, een auto van Grimm’s dat ik besteld heb was snel binnen. Het cadeautje, maar ook het inpakpapier, werden enthousiast ontvangen!

C de Vos

Toppers

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Snelle service, inpakservice is top! Alles wordt netjes beschermd ingepakt!!!

Karen Korving-de Jong

Uitstekende en persoonlijke service!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Ik heb twee bestellingen geplaatst in 1 week tijd tijdens de vakantie. Bij de tweede bestelling heb ik gevraagd of beide bestellingen in 1x verstuurd konden worden en pas na onze vakantie.... Ik heb twee bestellingen geplaatst in 1 week tijd tijdens de vakantie. Bij de tweede bestelling heb ik gevraagd of beide bestellingen in 1x verstuurd konden worden en pas na onze vakantie. Vervolgens kreeg ik de betaalde verzendkosten teruggestort en ontving ik het pakket 1 dag na thuiskomst. Wat een fijne service! Prettig om te zien dat er ook webshops zijn die met je mee denken en een persoonlijk (vriendelijk) bericht naar je sturen bij vragen/opmerkingen. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Helen

Super!!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Woensdag besteld, donderdag in huis! Heel erg leuk ingepakt!
Heel prettig verrast!!!