Margriet de Wee

Super! Wat een service!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Heel goede service, mooi ingepakt!

R. Vogel

Snelle verzending en mooi ingepakt

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Producten waren de volgende dag al bezorgd en ook nog eens super leuk ingepakt!

jeanne de jong

Lang leve villahoera

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

villa hoera is snel netjes en de cadeaus leuk ingepakt

M. Klein

Wat een service

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Cadeautjes gekocht voor de verjaardag van een vriendinnetje, inpakpapier in stijl, handgeschreven kaartje in stijl van de cadeautjes en aan alle pakjes zat een label met daarop een nummer en op de... Cadeautjes gekocht voor de verjaardag van een vriendinnetje, inpakpapier in stijl, handgeschreven kaartje in stijl van de cadeautjes en aan alle pakjes zat een label met daarop een nummer en op de paklijst stonden dan de nummers voor de cadeautjes. Echt super!

Ysanne Bergsma

Een dikke vette aanrader!!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Vrijdags gesteld voor 15 uur was ook echt de volgende dag in huis.
Vrijdags gesteld voor 15 uur was ook echt de volgende dag in huis.
Ontzettend leuk ingepakt! Dus een dikke aanrader voor iedereen die op zoek is naar een mooi cadeau en die het direct naar degene op kan laten sturen.
Ik ga hier zeker veel vaker bestellen!
Bedankt!

Beter

Supersnelle levering en mooie collectie

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Ik heb deze week eea besteld van Maileg. Ze hadden hier van een mooie brede collectie. Het werd ook meteen verzonden, ik had het de volgende dag al in huis. Heel blij mee!

K

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Een wobbel en een regenboog gekocht. Snelle levering en mooi ingepakt!

Duinkerken

Duidelijke site en mededelingen

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

levering snel en heel leuk ingepakt !

Maria

Top webwinkel met bijzondere en leuke artikelen

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Villa Hoera is een fijne webwinkel. Zij verkopen leuke en bijzondere artikelen die je niet zomaar overal tegenkomt. De service is top! Snelle levering en keurig verpakte artikelen. Van elke aankoop,... Villa Hoera is een fijne webwinkel. Zij verkopen leuke en bijzondere artikelen die je niet zomaar overal tegenkomt. De service is top! Snelle levering en keurig verpakte artikelen. Van elke aankoop, hoe klein ook, wordt een mooi cadeautje gemaakt. Ook de persoonlijke noot, in de vorm van een handgeschreven kaart ,is erg leuk. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Bastienne

Leuk, leuk, leuk!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Hele snelle levering ! En de bestelling zat heel erg leuk ingepakt met een handgeschreven kaartje erbij. We gaan hier zeker vaker bestellen!