Prima webshop

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

De bestelde artikelen werden snel thuisbezorgd.
De bestelde artikelen werden snel thuisbezorgd.
Het was leuk om de doos open te maken en de mooi ingepakte pakketjes te zien. Met een aardig beschreven kaart en een tweede kaart erbij. Zo attent.
Vandaag worden de pakjes uitgepakt en zullen we zien of de matoesjka en de houten stapelstenen van Grimms enthousiast worden ontvangen.

Celine

Super mooie fiets!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Wij hebben binnen 2 dagen de mooie Trybike voor de verjaardag van onze dochter binnen gekregen. Erg goede service!

Lieve

Mooie producten en met veel aandacht ingepakt.

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Snelle en persoonlijke levering.

Liza Vandijck Goorden

Snel en netjes precies zoals het beschreven is.

Binnen een dag geleverd.
Dank u wel.

Ellen

Zeer tevreden

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Een snelle levertijd, het was mooi ingepakt en een leuke persoonlijke boodschap erbij.

P. Schaaf

Super service

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

We hadden twee trybike’s besteld voor onze kleinzoons, buiten de snelle levering en de leuke inpak service, zat er in een doos niet de handvatten die er bij geleverd zou moeten worden, na een... We hadden twee trybike’s besteld voor onze kleinzoons, buiten de snelle levering en de leuke inpak service, zat er in een doos niet de handvatten die er bij geleverd zou moeten worden, na een mailtje kregen we direct de track en tracé code met nalevering daarvan, wat een geweldige service , bedankt Villa Hoera voor de fijne service .

Annet

Goede service

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Wobbel werd keurig geleverd. Voor de optie gratis inpakken gekozen, erg netjes (en leuk papier, geeft toch nog net iets leuker!)

Evelyn van Aarle

Uitstekende service

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Snelle levering van prachtig ingepakte cadeautjes.

Jantine

Prachtige online speelgoedwinkel

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Wat een fijne plek om mooi speelgoed voor je kleintje te kopen. Ik heb hier vaker besteld en ben nooit ontevreden. Ze hebben een ruim assortiment aan kwaliteitsspeelgoed. De bestelling is doorgaans... Wat een fijne plek om mooi speelgoed voor je kleintje te kopen. Ik heb hier vaker besteld en ben nooit ontevreden. Ze hebben een ruim assortiment aan kwaliteitsspeelgoed. De bestelling is doorgaans snel in huis en wordt ook nog eens (als je dat wil) prachtig ingepakt. Echt een aanrader.

Annelies

Goede levering

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Ik heb onlangs een wobbel al verjaardagscadeau gekocht bij villa Hoera. Hij was erg leuk ingepakt! Snelle levering en groot aanbod in speelgoed.