Bep

Hoera voor Villa Hoera!!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Heel blij met de prachtige pakjes. Ook in deze drukke maand snel bezorgd. Bedankt!

Dyana de Boer

Geweldig

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Pakjes altijd mooi ingepakt naar wens , ik word hier heel blij van 😊

Nelleke Prins

Ongelooflijk Happy!!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Voor de verjaardag van mijn dochter wat kadootjes besteld, toen de doos aankwam heb ik hem samen met mijn zoon vergeleken met een andere doos die we ook via internet besteld hadden bij een ander... Voor de verjaardag van mijn dochter wat kadootjes besteld, toen de doos aankwam heb ik hem samen met mijn zoon vergeleken met een andere doos die we ook via internet besteld hadden bij een ander bedrijf.... Wat ons is opgevallen was dat er bij een ander bedrijf alleen een pakbon bij zat.... Maar toen we de doos van VillaHoera open deden lag er eerst een persoonlijke kaart in die mijn dochter veel speelplezier toewenste, Daaronder 2 hele leuke kaarten die we kunnen gebruiken voor de kado's die erbij zaten... De kado's waren heel mooi ingepakt met mooi lint ook nog eens!! Heb gelijk met iedereen mijn ervaring gedeeld.. De kado's liggen te wachten in de kast tot mijn dochter ze open mag maken!! Ook de prijzen waren netjes bij deze winkel.. Ben dus zeer tevreden!!

Marloes

Houten speelgoed waaronder grimms

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Snel netjes goede prijs en super leuk ingepakt..

Into

Wobbel

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Super! Snelle levering en mooi ingepakt

M. Postma

Blij verrast

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Voor een babyshower van een goede vriendin heb ik een cadeau besteld bij VillaHoera.

De volgende dag werd het al bezorgd. Bij het openmaken van de doos sloeg mijn hart een sprongetje want het cadeau wat in twee delen werd geleverd, was ontzettend mooi ingepakt. Daarbij een handgeschreven kaartje wat het echt afmaakt.

Ik heb nu nog meer zin om het cadeau te geven aan mijn vriendin.

Floorke

Super!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Erg goede ervaring met Villa Hoera! Snelle levering via PostNL. Ik heb gebruik gemaakt van de inpakservice en dit was perfect! Leuke papiertjes en met een makkelijk te verwijderen stickertje was... Erg goede ervaring met Villa Hoera! Snelle levering via PostNL. Ik heb gebruik gemaakt van de inpakservice en dit was perfect! Leuke papiertjes en met een makkelijk te verwijderen stickertje was duidelijk aangegeven welk cadeautje het was, zodat je niet hoeft te gissen. Ik ga hier zeker nog eens bestellen en kan de shop aan iedereen aanraden!

Hetty

Aangenaam verrast

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Ik was aangenaam verrast door het gratis verpakken van mijn kadootjes, de lieve kaartjes die Villa Hoera er bij gedaan had en de vlotte bezorging. Het voelde als een warm bad.

Anke

Goede en snelle service

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Bij de levering bleek het product beschadigd. Direct contact gezocht met VillaHoera. Zij hebben er meteen werk van gemaakt en de volgende dag had ik het nieuwe product al in huis.
Zij hebben...
Zij hebben dit snel en netjes opgepakt.

Hanke

Top!

Beschrijf hier uw ervaring met Villa Hoera

Snelle levering en heel leuk ingepakt!