Contact met medewerkers
Inplannen adviesgesprek
Behandeling

Prettig

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor deze mooie review!

Arie van der Pijl

Zeer goed, werd erg op mijn gemak gesteld

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor deze mooie review Arie! Fijn om te lezen dat onze collega's je zo op je gemak hebben weten te stellen :)

Patrick

Zeer prettig

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor je mooie review Patrick! Fijn om te lezen dat jij zo'n prettige ervaring hebt gehad binnen onze kliniek.

Tot nu toe goed

Heb je nog tips voor ons?

Als iemand angst heeft voor de tandarts, deze patiënt niet een uur laten wachten voor behandeling. Maar als eerste die dag inplannen.

Reactie VieDenta Kliniek:

Bedankt voor deze mooie review! Als het tot toe goed is geweest, gaan we hier uiteraard ook voor zorgen tot aan het einde van de behandeling! en natuurlijk ook bedankt voor de tip. Wij begrijpen dat... Bedankt voor deze mooie review! Als het tot toe goed is geweest, gaan we hier uiteraard ook voor zorgen tot aan het einde van de behandeling! en natuurlijk ook bedankt voor de tip. Wij begrijpen dat het voor patiënten met angst voor de tandarts al helemaal niet prettig is om lang te moeten wachten. Helaas duurt de wachttijd wat langer dan vooraf is gepland, maar wij doen ons uiterste best om het voor iedereen zo prettig mogelijk te laten verlopen en zullen hier in de toekomst dan ook nog beter op letten,

Angelica

Geweldig en zeer geduldig geholpen!
Zeer complex gebit, toch mooi geworden!

Ga zo door!

Reactie VieDenta Kliniek:

Bedankt voor je mooie reactie Angelica! Fijn om te lezen dat je zo gelukkig bent met het uiteindelijke resultaat van je nieuwe gebit. Wij gaan bij VieDenta Kliniek graag de uitdaging aan om ook voor... Bedankt voor je mooie reactie Angelica! Fijn om te lezen dat je zo gelukkig bent met het uiteindelijke resultaat van je nieuwe gebit. Wij gaan bij VieDenta Kliniek graag de uitdaging aan om ook voor complexere gebitten de best passende oplossing te bedenken, dus het doet ons erg goed om te lezen dat jij ook echt tevreden bent met het resultaat. Daar doen wij het voor :)

Ilona Boots

Zeer goed! Wat een fantastische manier om mensen met angst voor de tandarts te helpen. Goede begeleiding, duidelijk plan en zeer tevreden met het resultaat.

Heb je nog tips voor ons?

Blijf zoals jullie zijn, met hart voor jullie patiënten.

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor je mooie reactie Ilona! Zo fijn om te lezen dat we jou op zo'n prettige manier hebben mogen helpen, dat geeft ons ook een heel erg goed gevoel! Wij gaan zeker op deze manier... Heel erg bedankt voor je mooie reactie Ilona! Zo fijn om te lezen dat we jou op zo'n prettige manier hebben mogen helpen, dat geeft ons ook een heel erg goed gevoel! Wij gaan zeker op deze manier verder om zoveel mogelijk patiënten dat vertrouwde gevoel mee te kunnen geven. Dat is waar wij het voor doen :)

Prettig van kennismaking tot behandeling

Ik zie geen verbeterpunten

Reactie VieDenta Kliniek:

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij vinden het erg belangrijk dat onze patiënten gedurende het gehele proces een prettige ervaring hebben binnen onze kliniek en vinden het dan ook heel erg fijn... Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij vinden het erg belangrijk dat onze patiënten gedurende het gehele proces een prettige ervaring hebben binnen onze kliniek en vinden het dan ook heel erg fijn om te lezen dat dit zo is geweest :)

Malika Essalhi

Mijn eerste bezoek was heel goed ik ze hebben mijn alle aandacht gegeven die ik nodig had

Heb je nog tips voor ons?

Nee jullie doen het heel goed

Reactie VieDenta Kliniek:

Bedankt voor deze mooie review Malika! Wat fijn om te lezen dat je zo'n goed gevoel hebt overgehouden aan je bezoek aan onze kliniek en dat je met alle nodige aandacht bent geholpen. Dat is waar wij... Bedankt voor deze mooie review Malika! Wat fijn om te lezen dat je zo'n goed gevoel hebt overgehouden aan je bezoek aan onze kliniek en dat je met alle nodige aandacht bent geholpen. Dat is waar wij het voor doen, om onze patiënten met de juiste aandacht weer die lach op het gezicht te bezorgen :)

Geweldig!!

Nee, ga zo door.

Reactie VieDenta Kliniek:

Bedankt voor je mooie review! Zulke enthousiaste reacties doen ons heel erg goed. Zeker omdat we onze patiënten zo graag weer dat vertrouwen in de tandarts teruggeven :)
Team VieDenta...

Janneke

Als heel prettig. Zeer vriendelijke medewerkers(sters)

nee. Alles was prima

Reactie VieDenta Kliniek:

Wat een lovende woorden Janneke, waarvoor dank! Fijn om te lezen dat je een zeer prettige ervaring hebt gehad binnen de kliniek en wij zullen dit mooie compliment uiteraard ook doorgeven aan onze... Wat een lovende woorden Janneke, waarvoor dank! Fijn om te lezen dat je een zeer prettige ervaring hebt gehad binnen de kliniek en wij zullen dit mooie compliment uiteraard ook doorgeven aan onze collega's.