Contact met medewerkers
Eerste online indruk
Inplannen adviesgesprek
Behandeling

S. Hensels

Fase I, de totaalextractie etc. positief. De tandprotheticus is echter niet bepaald spraakzaam en na de totaalextractie geen tandarts meer gezien. De eerste weken noodprotheses was een hel. Maar... Fase I, de totaalextractie etc. positief. De tandprotheticus is echter niet bepaald spraakzaam en na de totaalextractie geen tandarts meer gezien. De eerste weken noodprotheses was een hel. Maar door veel te vragen aan de tandprotheticus in ieder geval iets wijzer en kom er dan pas achter dat die eerste weken "hel" helemaal niet nodig was geweest. Ik had dus veel eerder aan de bel kunnen trekken.... Iets meer realisatie bij VieDenta dat wat voor hen vanzelfsprekend is, is dat voor mij niet. Ik maak dit immers voor 1e (en enige) keer in mijn leven mee, weet dus niet wat er nu eenmaal bij hoort en wat niet !
Fase II was wijsheid volgens VieDenta om 3 maanden langer te wachten als gepland. Prima, doe ik dat. Maar als die extra 3 maanden erop zitten: De protheses passen voor geen meter meer, vallen me haast letterlijk uit de mond. Langer als een uur of 4 a 5 in dan flinke kokhals/overgeef-neigingen. Eten krijg ik amper voor elkaar etc. etc. Bellen: Ik geef aan wat problemen zijn, tandarts toch in huis dus even overleg en diezelfde dag hoor ik hoe nu verder: Doodstil gebleven. Terugbellen (ca 30 keer over 3 dagen achter elkaar): antwoordapparaat, inspreken antwoordapparaat: geen reactie, email: geen reactie, contactformulier: geen reactie...... Tja, wat moet ik dan nog meer als maar op zoek naar iemand die mijn zorgvraag WEL serieus neemt.....

Heb je nog tips voor ons?

Aan afspraak houden: dezelfde dag teruggebeld worden met een antwoord....Doe dat dan ook !
Snappen wat de ander niet snapt !
Zorgvraag serieus nemen en........ bereikbaarheid !!! Kan mijn...
Snappen wat de ander niet snapt !
Zorgvraag serieus nemen en........ bereikbaarheid !!! Kan mijn werk amper doen, niet normaal eten, protheses vallen me uit de mond en lichaam kan de dingen niet meer verdragen.... Dat laat ik VieDenta allemaal weten......Maar doodstil op de lijn. Is dat nou ZORG verlenen ?

Yvonne Pelzer

Heel prettig

Nee, ga zo door!

Reactie VieDenta Kliniek:

Wat fijn om te lezen Yvonne! Goed om te weten dat jij zo'n prettig gevoel hebt bij je behandelingen in onze kliniek, dat is waar wij het voor doen.

Magdalena Nowak

Goede indruk

no

Reactie VieDenta Kliniek:

Bedankt voor deze mooie review Magdalena! Heel erg fijn om te lezen dat we zo'n goede indruk hebben achtergelaten.

Positief!

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor deze mooie review! Hier worden wij blij van :)

Blondy Bouwer

Geweldig

Heb je nog tips voor ons?

Nee, gewoon zo vriendelijk en kundig blijven

Reactie VieDenta Kliniek:

Bedankt voor deze mooie review! Wij gaan uiteraard ons uiterste best doen om op deze manier door te blijven gaan voor al onze patiënten :)
Geniet van je mooie glimlach!

Tom Brekelmans

Uitstekend

Ga zo door !!

Reactie VieDenta Kliniek:

Bedankt voor deze mooie review Tom! Fijn om te lezen dat de behandeling uitstekend is bevallen voor jou.

Doortje V.

Super! Erg veel geduld en goede uitleg gekregen over de beste oplosing voor mij persoonlijk. Ik ben erg onder de indruk van de professionaliteit en hoe mooi mijn gebit is geworden! Echt een aanrader... Super! Erg veel geduld en goede uitleg gekregen over de beste oplosing voor mij persoonlijk. Ik ben erg onder de indruk van de professionaliteit en hoe mooi mijn gebit is geworden! Echt een aanrader voor iedereen die iets aan zijn gebit wil laten doen.

Zo doorgaan!

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor deze mooie review Doortje! Hier beginnen wij nu ook van te stralen, want patiënten op deze manier hun mooiste glimlach weer teruggeven, dat is waar wij het voor doen. Geniet... Heel erg bedankt voor deze mooie review Doortje! Hier beginnen wij nu ook van te stralen, want patiënten op deze manier hun mooiste glimlach weer teruggeven, dat is waar wij het voor doen. Geniet van je mooie glimlach :)

Geweldig! Wat een fijn team met veel begrip voor mijn angst.

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor deze mooie review! Fijn om te lezen dat je zo'n fijn gevoel hebt overgehouden aan je behandeling bij onze kliniek. Dat is waar wij het voor doen :)

In één woord fantastisch! Had ik maar eerder geweten dat er klinieken zoals VieDenta Kliniek bestaan, want dan was mijn gebit niet zo achteruit gegaan. Iedereen heeft het hart op de juiste plek en... In één woord fantastisch! Had ik maar eerder geweten dat er klinieken zoals VieDenta Kliniek bestaan, want dan was mijn gebit niet zo achteruit gegaan. Iedereen heeft het hart op de juiste plek en weet zo goed om te gaan met mijn angst voor de tandarts. Jullie zijn een voor een toppers, bedankt!

Ga zo door!

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor deze mooie review! Wat fijn om te horen dat onze hulp voor jou zo prettig en fijn is geweest. Dit mooie compliment gaat dan ook zeker doorgegeven worden aan alle collega's... Heel erg bedankt voor deze mooie review! Wat fijn om te horen dat onze hulp voor jou zo prettig en fijn is geweest. Dit mooie compliment gaat dan ook zeker doorgegeven worden aan alle collega's binnen VieDenta Kliniek :)

Teresa Jong

Vreselijk slecht. Als ik alles van te voren had geweten had ik het absoluut niet gedaan. Er is op alle mogelijke manieren over mijn grenzen heen gegaan en eigenlijk ben ik alle vertrouwen in ooit... Vreselijk slecht. Als ik alles van te voren had geweten had ik het absoluut niet gedaan. Er is op alle mogelijke manieren over mijn grenzen heen gegaan en eigenlijk ben ik alle vertrouwen in ooit nog een goede tandartsbehandeling verloren. Weer een slechte ervaring met een hulpverlener die het niet begrijpt en over mijn ervaring heenkletst. Om over de bijwerkingen na behandeling nog maar te zwijgen

Het is nu 3 dagen na behandeling en ik voel me buitengewoon slecht. Ik kan niet eten, heel weinig drinken, vloeibaar voedsel lukt niet, ik heb geen gevoel in mijn mond, neus en wangen, ik heb de blaren op mijn tong waar ik op heb gebeten omdat ik het niet voel,keelpijn , moeite met slikken waardoor de helft er weer uitloopt, tanden die ik niet op elkaar kan krijgen omdat het gevoel volledig weg is, en wat ik wel voel is alleen maar pijn op de weinige plekken waar de verdoving wel is uitgewerkt. Mijn beet klopt niet meer waardoor ik niet meer kan kauwen en zelfs een kop soep krijg ik niet meer weg. Ik voel me verschrikkelijk.

Alles wat mij tot mij maakt is weg!! Mijn gezicht is niet meer van mij, mijn gebit is niet meer van mij, mijn tanden zijn niet meer van mij, mijn keel is niet meer van mij, ik kan me niet eens meer verstaanbaar maken omdat mijn stem ook niet meer van mij is, en het ergste van alles is dat ik nergens serieus in wordt genomen omdat iedereen loopt te kwelen "dat het zo mooi is geworden."

Het is vreselijk. Als ik dit van te voren allemaal had geweten was ik hard weggelopen en had ik de behandeling NIET ondergaan!!

Heb je nog tips voor ons?

Als ik het van te voren had geweten had ik het nooit gedaan. Een betere voorlichting was echt wel op zijn plaats geweest.

Beste Teresa,
Beste Teresa,
Wij schrikken eerlijk gezegd wel een beetje van jouw reactie, aangezien wij tijdens het contact dat we na de behandeling met jou hebben gehad, niet hebben gehoord dat deze situatie door jou op zo'n vervelende manier werd ervaren. Gelukkig hebben we ondertussen uitgebreid telefonisch contact met elkaar gehad en gaan we er uiteraard voor zorgen dat jij weer een goed gevoel en vertrouwen krijgt in jouw eigen gebit!
Een tandheelkundige behandeling onder narcose is niet niks en het herstel wordt ook door iedereen op een andere manier ervaren. Weet in ieder geval dat wij klaarstaan voor iedereen en er alles aan doen om jouw herstel zo goed mogelijk te laten verlopen. Hierin helpen wij jou dan ook graag. Het is jouw leven en jouw lach en wij dragen er graag een steentje aan bij om die lach weer op jouw gezicht terug te brengen.
Voor nu heel veel beterschap gewenst en tot binnenkort!
Groet,
Team VieDenta Kliniek