Contact met medewerkers
Eerste online indruk
Inplannen adviesgesprek
Behandeling

Peter Hendrix

Na een eerste gesprek was ik meteen positief gestemd en had vertrouwen in deze kliniek. Gisteren was het dan zover dat mijn boventanden plus 2 boven kiezen werden getrokken, zag er wel een beetje... Na een eerste gesprek was ik meteen positief gestemd en had vertrouwen in deze kliniek. Gisteren was het dan zover dat mijn boventanden plus 2 boven kiezen werden getrokken, zag er wel een beetje tegenop, maar dat bleek achteraf niet nodig zijn geweest. Perfect verlopen zelfs het verdoven niets van gevoeld, meteen de nieuwe prothese geplaatst en nu 24 uur later geen klachten, blij met het resultaat.

Heb je nog tips voor ons?

In de brochure die ik heb ontvangen staat geschreven dat je na 24 uur de prothese ook s nachts uit moet doen, maar na telefonisch contact werd mij verteld dat ik ze de eerste 3 tot 4 nachten beter... In de brochure die ik heb ontvangen staat geschreven dat je na 24 uur de prothese ook s nachts uit moet doen, maar na telefonisch contact werd mij verteld dat ik ze de eerste 3 tot 4 nachten beter in kon houden, dus dat is een beetje verwarrend.

Reactie VieDenta Kliniek:

Bedankt voor deze mooie review Peter! Wat mag jij trots op jezelf zijn dat je deze stap hebt gezet. Nu mag je gaan genieten van je mooie nieuwe glimlach! Heel erg bedankt ook voor je waardevolle... Bedankt voor deze mooie review Peter! Wat mag jij trots op jezelf zijn dat je deze stap hebt gezet. Nu mag je gaan genieten van je mooie nieuwe glimlach! Heel erg bedankt ook voor je waardevolle tip. Wij gaan alle info nog eens kritisch doornemen en waar nodig aanpassen, zodat er geen verwarring meer kan ontstaan.

john

Ondanks de ingrijpende ingreep zeer prettig

nee

Reactie VieDenta Kliniek:

Bedankt voor deze mooie beoordeling John! Wat goed dat je de stap hebt gezet. Daar mag je trots op zijn :)

Relaxed

lectuur in wachtkamer

Reactie VieDenta Kliniek:

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat fijn om te lezen dat je de behandeling in onze kliniek als relaxed hebt ervaren. En bedankt voor de goede tip, daar gaan we zeker voor zorgen!

Prettig

suzanne Laarakker

Behandeling van plaatsen implantaat is meer dan 100% mee gevallen. Niet pijnlijk, zelfs verdoving niet. Ik zou het zo weer doen.

Ga zo door.

Reactie VieDenta Kliniek:

Wat fantastisch om te lezen dat de behandeling je zo is meegevallen Suzanne! Heel erg bedankt voor deze mooie review :)

C van coesant

Ik werd serieus genomen en iedereen was heel erg vriendelijk.

Reactie VieDenta Kliniek:

Wat fijn om te lezen dat jij zo'n prettige ervaring hebt gehad binnen onze kliniek. Heel erg bedankt voor deze mooie review!

Bente

Prettig

Heb je nog tips voor ons?

Locatie beter aangeven. Moeilijk te vinden

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor deze mooie review Bente en de goede tip! Daar gaan we snel mee aan de slag.

Melanie

Zeer prettig. Na al die jaren durf ik eindelijk weer te lachen!!

Ga zo door!

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor deze mooie review Melanie!

Eigenlijk niet

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor deze mooie review!

Heimbach

Heel fijn. Ik heb een eerst een reiniging gehad ivm wat tandsteen. Ik had verwacht pijn te hebben maar heb amper iets gemerkt. De narcosebehandeling ging ook soepel zonder complicaties.

šŸ„³

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor deze mooie review! Wat fijn om te lezen dat de behandeling zo is meegevallen voor je en dat je amper last hebt gehad achteraf. Nu vooral genieten van die mooie glimlach!