Contact met medewerkers
Eerste online indruk
Inplannen adviesgesprek
Behandeling

Miriam Christis

Zeer goed! Ik voelde me gelijk op mijn gemak. Vriendelijke medewerkers en goede begeleiding.

Nee

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor deze mooie review Miriam! Wat fijn om te horen dat jij je zo op je gemak voelde in onze kliniek!

Zeer prettig

Heb je nog tips voor ons?

Niet alleen mondeling informatie, maar ook schriftelijk over wat je kunt verwachten na de ingreep.

Reactie VieDenta Kliniek:

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat fijn om te lezen dat je de behandeling in onze kliniek als zeer prettig hebt ervaren. Tevens wil ik je bedanken voor de goede tip, daar gaan we zeker voor... Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat fijn om te lezen dat je de behandeling in onze kliniek als zeer prettig hebt ervaren. Tevens wil ik je bedanken voor de goede tip, daar gaan we zeker voor zorgen!

Henk Bierens

Normaal ben ik niet zo van de recensies schrijven. Maar ik ben zo blij dat ik deze stap heb gezet! Ik gun iedereen die angst heeft voor de tandarts dit gevoel van rust. Al meer dan 30 jaar liep ik... Normaal ben ik niet zo van de recensies schrijven. Maar ik ben zo blij dat ik deze stap heb gezet! Ik gun iedereen die angst heeft voor de tandarts dit gevoel van rust. Al meer dan 30 jaar liep ik met de ellende en durfde de stap nooit te zetten en dat allemaal door de school tandarts. Nogmaals dank voor jullie inzet, wat een top team!

Heb je nog tips voor ons?

Meer klinieken in Nederland opzetten?

Reactie VieDenta Kliniek:

Bedankt voor deze mooie recensie, we stellen het zeer op prijs dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. En nog meer klinieken in Nederland, wie weet, misschien in de toekomst?

John Zillekens

Positief

Indrukken zijn positief

Reactie VieDenta Kliniek:

Bedankt voor deze mooie review John. Wat fijn om te horen dat jij de behandelingen tot nu toe zo positief hebt ervaren!

Guido

Prima, gastvrij en duidelijk.

Heb je nog tips voor ons?

Rechtstreeks Oirschot kunnen bellen.

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor deze mooie review Guido! Fijn om te horen dat alles zo goed is verlopen. Ook bedankt voor je tip! Bij VieDenta Kliniek hebben we één centraal telefoonnummer voor beide locaties.

Frits Van wegen

Prettige sfeer en alles wordt goed uitgelegd
Wordt op je gemak gesteld

Geen tips alles oke

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor deze review Frits! Wij zijn blij om te horen dat je het zo ervaren hebt en je op je gemak was tijdens de behandeling.

John Janssen

Perfekt en zeer goede voorlichting zowel voor, tijdens en na de behandelingen. In een woord alles top.

Heb je nog tips voor ons?

Zou niet weten, ga zo door.

Reactie VieDenta Kliniek:

Bedankt voor deze mooie review John! Heel fijn om te horen dat je alles zo prettig hebt ervaren, hier worden wij blij van!

Louis van drr Meijden

Meteen vertrouwd gevoel

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor je mooie reactie Louis! Zo fijn om te lezen dat je meteen een vertrouwd gevoel had. Wij gaan zeker op deze manier verder om zoveel mogelijk patiënten dat vertrouwde gevoel mee... Heel erg bedankt voor je mooie reactie Louis! Zo fijn om te lezen dat je meteen een vertrouwd gevoel had. Wij gaan zeker op deze manier verder om zoveel mogelijk patiënten dat vertrouwde gevoel mee te kunnen geven. Dat is waar wij het voor doen :)

Elisee Janssen

Hééél positief. Het eerste gesprek verliep prima, alles duidelijk.
Hééél positief. Het eerste gesprek verliep prima, alles duidelijk.
Alles in gang gezet voor All on Four. Natuurlijk zie je er een beetje tegen op je weet niet wat er allemaal gaat gebeuren, maar bij mij was het zo dat het niet zo goed ging met mijn voortand en de tanden ernaast. Dus samen met Willem de beslissing genomen.
Ik zag er tegenop om mijn voortanden te laten trekken, kiezen maakt niet uit maar dit...
Maar ik heb er helemaal niets van gevoeld geen pijn gehad van de extractie zelf of de implantaten die erin moesten.
Na dit alles een noodgebit voor 4 maanden dit alles was in overleg en gezien de situatie in mijn mond en leeftijd ( 62 ) was dit beter.
Hier heb ik wel last van gehad, weet ik veel wat drukplekken zijn....
Maar dit was dan ook alles, echt alles.
Paar keer terug geweest voor de kleur etc, alles zo fijn en gezellig gegaan, en nu sinds 2 weken de trotse eigenaresse van een mooi nieuw gebit!
Het heeft dus alles bij elkaar voor mij althans 4 maanden geduurd maar het was het allemaal waard.
Ik zou iedereen bij Viedenta in Bergen willen bedanken, het is mooi om te zien dat er mensen zijn die hun vak verstaan en er iets moois van maken, ik heb het als heel positief ervaren, ik zou het zo weer doen!!!
Denk je erover om dit ook te doen, maar heb je toch nog twijfels,
dat is echt niet meer nodig, gewoon doen, kijk maar naar mij!
Zie foto's.
Met vriendelijke groetjes Elisee Janssen.

Heb je nog tips voor ons?

Ja,ik zou eens kijken naar de planing op korte termijn, want k ben wel een paar keer gebeld om de afspraak te verzetten.
Voor mij maakt het niets uit want ik ben in Bergen behandeld maar woon...
Voor mij maakt het niets uit want ik ben in Bergen behandeld maar woon ook in Bergen, maar voor mensen verder weg....

Reactie VieDenta Kliniek:

Wat een mooie woorden Elisee! Heel erg bedankt voor deze review, dit brengt ook een glimlach op onze gezichten! We zijn blij om te horen dat je zo'n vertrouwen in onze kliniek hebt en de behandeling... Wat een mooie woorden Elisee! Heel erg bedankt voor deze review, dit brengt ook een glimlach op onze gezichten! We zijn blij om te horen dat je zo'n vertrouwen in onze kliniek hebt en de behandeling hebt ondergaan. Nu lekker genieten van die mooie glimlach, dat heb je verdiend!
Bedankt voor de tip, hier gaan we zeker mee aan de slag.

Karel de la Roij

Vriendelijk, duidelijke uitleg en de rust

Heb je nog tips voor ons?

Kijken in de toekomst om mensen met overgewicht toch onder narcose te behandelen indien nodig

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor deze mooie review Karel. Wat fijn om te horen dat je het zo prettig hebt ervaren!