Contact met medewerkers
Behandeling

Betty Baudoin

Zeer prettig en vriendelijk

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor deze mooie review Betty! Geniet van die welverdiende en mooie glimlach!

Rob Somers

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor deze mooie review Rob! Wat fijn dat je de behandeling zo ervaren hebt.

Pim Berghs

Heel goed

Zo doorgaan.

Reactie VieDenta Kliniek:

Bedankt voor deze review Pim! Wat fijn om te lezen dat je de behandelingen zo hebt ervaren :)

Sipke Cuperus

Vriendelijk en duidelijk

Heb je nog tips voor ons?

Nee, alles was goed zoals het was

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor deze mooie review Sipke! Wat fijn dat je de behandeling zo ervaren hebt.

Peter Hendriks

Zeer tevreden, snel en goed geholpen

Reactie VieDenta Kliniek:

Super bedankt voor deze mooie review Peter. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de behandeling!

Antonii

Zeer vriendelijk en geven goed advies. Het is iedereen aan te raden om daar tandbehandeling te laten doen

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor deze mooie review Antonii, Wij zijn erg blij om te horen dat jij de behandelingen in onze kliniek zo positief hebt ervaren!

Miranda

Positief. Gisteren mijn nieuwe all on 4 gebit gekregen en ik ben heel blij met het resultaat!!

Reactie VieDenta Kliniek:

Wat fijn om te horen dat je de behandeling zo positief hebt ervaren en tevreden bent met het eindresultaat. Geniet van die mooie glimlach!

niet nodig tot dusver

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor deze mooie review. Wij zijn blij om te horen dat je de behandeling zo hebt ervaren!

Super! Meteen een vertrouwd gevoel. Complimenten aan het personeel

Nee, ga vooral zo door

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor deze mooie review! Wat fijn om te horen dat je zo'n vertrouwd gevoel hebt in onze kliniek. Daar worden wij blij van!

Positief, mensen waren vriendelijk, verhaal werd duidelijk uitgelegd

nee

Reactie VieDenta Kliniek:

Wat fijn om te lezen dat het zo goed is bevallen in onze kliniek, een positief gevoel, dat is waar wij het voor doen!