Contact met medewerkers
Eerste online indruk
Inplannen adviesgesprek
Behandeling

Peter Hendriks

Zeer tevreden, snel en goed geholpen

Reactie VieDenta Kliniek:

Super bedankt voor deze mooie review Peter. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de behandeling!

Antonii

Zeer vriendelijk en geven goed advies. Het is iedereen aan te raden om daar tandbehandeling te laten doen

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor deze mooie review Antonii, Wij zijn erg blij om te horen dat jij de behandelingen in onze kliniek zo positief hebt ervaren!

Miranda

Positief. Gisteren mijn nieuwe all on 4 gebit gekregen en ik ben heel blij met het resultaat!!

Reactie VieDenta Kliniek:

Wat fijn om te horen dat je de behandeling zo positief hebt ervaren en tevreden bent met het eindresultaat. Geniet van die mooie glimlach!

niet nodig tot dusver

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor deze mooie review. Wij zijn blij om te horen dat je de behandeling zo hebt ervaren!

Super! Meteen een vertrouwd gevoel. Complimenten aan het personeel

Nee, ga vooral zo door

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor deze mooie review! Wat fijn om te horen dat je zo'n vertrouwd gevoel hebt in onze kliniek. Daar worden wij blij van!

Positief, mensen waren vriendelijk, verhaal werd duidelijk uitgelegd

nee

Reactie VieDenta Kliniek:

Wat fijn om te lezen dat het zo goed is bevallen in onze kliniek, een positief gevoel, dat is waar wij het voor doen!

Miriam Christis

Zeer goed! Ik voelde me gelijk op mijn gemak. Vriendelijke medewerkers en goede begeleiding.

Reactie VieDenta Kliniek:

Heel erg bedankt voor deze mooie review Miriam! Wat fijn om te horen dat jij je zo op je gemak voelde in onze kliniek!

Zeer prettig

Heb je nog tips voor ons?

Niet alleen mondeling informatie, maar ook schriftelijk over wat je kunt verwachten na de ingreep.

Reactie VieDenta Kliniek:

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat fijn om te lezen dat je de behandeling in onze kliniek als zeer prettig hebt ervaren. Tevens wil ik je bedanken voor de goede tip, daar gaan we zeker voor... Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat fijn om te lezen dat je de behandeling in onze kliniek als zeer prettig hebt ervaren. Tevens wil ik je bedanken voor de goede tip, daar gaan we zeker voor zorgen!

Henk Bierens

Normaal ben ik niet zo van de recensies schrijven. Maar ik ben zo blij dat ik deze stap heb gezet! Ik gun iedereen die angst heeft voor de tandarts dit gevoel van rust. Al meer dan 30 jaar liep ik... Normaal ben ik niet zo van de recensies schrijven. Maar ik ben zo blij dat ik deze stap heb gezet! Ik gun iedereen die angst heeft voor de tandarts dit gevoel van rust. Al meer dan 30 jaar liep ik met de ellende en durfde de stap nooit te zetten en dat allemaal door de school tandarts. Nogmaals dank voor jullie inzet, wat een top team!

Heb je nog tips voor ons?

Meer klinieken in Nederland opzetten?

Reactie VieDenta Kliniek:

Bedankt voor deze mooie recensie, we stellen het zeer op prijs dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. En nog meer klinieken in Nederland, wie weet, misschien in de toekomst?

John Zillekens

Positief

Indrukken zijn positief

Reactie VieDenta Kliniek:

Bedankt voor deze mooie review John. Wat fijn om te horen dat jij de behandelingen tot nu toe zo positief hebt ervaren!