8.2/10
8.2/10

Duidelijke site en snelle levering.

Steijaert

De website via een zoeksite, gevonden snel gevonden wat ik zocht, de prijs was aantrekkelijk, betalen ging ook heel makkelijk, via de mail een bestel bevestiging gekregen en later nog een mail met... De website via een zoeksite, gevonden snel gevonden wat ik zocht, de prijs was aantrekkelijk, betalen ging ook heel makkelijk, via de mail een bestel bevestiging gekregen en later nog een mail met het verloop van de bestelling en ander daags kwam de bestelling binnen, keurig verpakt met de bon netjes in de doos erbij.

Lage prijs en snelle levering

Nee, nog niet

Heb nog steeds mijn bestelling niet ontvangen

Nee

Bestelling op tijd

Rob

De folder zag er 1000 keer mooier uit dan het werkelijke artikel...... Niet zo goed dus.

Snelheid en gemak van bestellen

Echte realistische foto's op de site - folder zetten.

Ton de Bok

Het geleverde artikel was correct, maar er werd pakketkosten extra gerekend voor een brievenbusartikel.

Zoals eerder beschreven, geen pakketkosten rekenen voor een brievenbusartikel.

snelheid

Leonardus Hendriks

Tevens gaat het zonder overleg. Ik vind het slecht. Je besteld het ene produkt, maar krijgt een ander "vergelijkbaar" produkt. Het is echter een totaal andere en mindere kwaliteit.

Tevens gaat het zonder overleg.

Bij het melden van de klacht werd laconiek gedaan, en word er nogmaals een produkt aangeboden wat volledig onvoldoende is.

Zet de juiste produkten op de site.

Zoek overleg met de klant.

Annieta Nieuwland

Snel in huis en goed koop.

Goede ervaring.

snelle levering