8.2/10
8.2/10

Patrick Simons

Eerste ervaring met dit bedrijf. Alles prima, behalve de levertermijnen. Ik heb iets besteld op 8 mei, en het werd dezelfde dag verzonden volgens de site. Het is nu 15 mei, en ik heb nog steeds... Eerste ervaring met dit bedrijf. Alles prima, behalve de levertermijnen. Ik heb iets besteld op 8 mei, en het werd dezelfde dag verzonden volgens de site. Het is nu 15 mei, en ik heb nog steeds niets ontvangen.

Levertermijnen!

Reactie Viavoordeel.nl:

Beste P Simons.
Bedankt voor uw reactie,
Beste P Simons.
Bedankt voor uw reactie,
Er heeft een storing plaats gevonden bij Kiala. Helaas zijn wij hier te laat van op de hoogte gebracht waardoor uw pakket onbedoeld vertraging heeft opgelopen.
Na controle blijkt dat uw pakket opnieuw verzonden gaat worden. Echter word deze op het huisadres aangeboden. De verwachte leverdatum is 17/05.
Namens de vervoerder excuses voor het ongemak.
Team klantenservice
Shoppartners.

Heel goed voor mijn kinderen

valt goed bij kinderen

nee

Een heel goede ervaring en correct uitgevoerd.

Mededeling bij het product van Nieuw artikel.

Geen.

Charlotte

Gemakkelijk te bestellen, zeer snelle levering en goede kwaliteit!

j.k.j.arts

Zeer correct en snel

zoals ik reeds vermelde

ik kan mij geen verbetering voor stellen zo ben ik te vrede

N Geers Brummert

Ik zocht een speciaal beertje voor een oudere vrouw die kanker heeft. Ze heeft zelf jarenlang zelf beertjes gebreidt. En hier vond ik precies een bijzonder beertje. Bedankt

Tot nu toe het grote aanbod.

Dupont

Goed en snel geleverd

Bestelling was snel geplaatst
levering volgde ook volgens afspraak, kwam wel in twee partijen,eentje via een koerier en de ander via TNT post.
Minpunt van de koerier was dat hij pakket...
Bestelling was snel geplaatst
Minpunt van de koerier was dat hij pakket niet naar binnen kon brengen in de flat omdat hij de bestelbus niet kon afsluiten (?)
Pakket was gelukkig niet zwaar

Lees hierboven

Bestelling goed geleverd