8.2/10
8.2/10

Prima had 8 limonadekannen besteld (waarvan 3 beschadigde limonadekannen helaas) maar ik heb gebeld en werden meteen nieuwe opgestuurd dus prima opgelost !! Volgende dag al in huis

Snelle levering en bij m'n klacht keurig afgehandeld

meer letten op het verpakken van de spullen minder ruimte tussen de spullen laten.

Product besteld, erg slecht kwaliteit, teruggestuurd, verzendkosten voor retourneren was duurder dan het product, moest zelf betalen en deze verzendkosten zijn niet vergoedt!

Snel bezorgd en snel ontvangen + verwerkt.

Verzendkosten voor retourneren vergoeden!

Reactie Viavoordeel.nl:

Beste,
Bedankt voor uw review.
Wij zullen contact met u opnemen hier over.
Klantenservice Shoppartners

Prima webshop. Een aanrader!

Een geweldig grote verscheidenheid. Keuze volop.

De doos was niet goed genoeg dichtgeplakt. Gelukkig was er niets weg.

Snelle levering, makkelijk bestelproces, producten wel wat goedkoop qua kwaliteit (feestartikelen)

Kwaliteit-prijsverhouding is niet goed. Veel te duur voor wat je krijgt!

Betere informatie op website.

gewoongoed

nee

Tevreden

goed afgehandeld.

n.v.t.

Snelle levering, goedkoper dan bol.com.

Er werd bij bezorging automatisch vanuit gegaan dat ik niet bij de buren afgeleverd wilde hebben, terwijl ik dit geen probleem had gevonden, sterker nog dit had ik veel liever (want was cadeautje... Er werd bij bezorging automatisch vanuit gegaan dat ik niet bij de buren afgeleverd wilde hebben, terwijl ik dit geen probleem had gevonden, sterker nog dit had ik veel liever (want was cadeautje voor een verjaardag). Nu werd hij een dag later opnieuw bezorgd. Dit zou ik in het keuzemenu direct als keuze aanbieden bij afleveropties (wat te doen als u niet thuis bent). Eerlijk gezegd ging ik er ook vanuit dat hij bij de buren bezorgd zou worden omdat dit vaak standaard zo is. Misschien was het er wel maar heb ik er overheen gekeken: dan nog, dan kan dit dus duidelijker.

Het product dat ik heb besteld kon ik niet aanklikken in de mail (wel een plaatje). Wilde namelijk toen ik het al besteld had specificaties bekijken. Toen ik het product opzocht op de website op de productnaam kwam hij niet naar boven (geluidsmachine fun geluiden). Op productnummer kon ik hem wel vinden. Vindbaarheid van de producten kan dus wat beter.

Deze tips alleen maar om jullie te helpen niet als kritiek :)

F.Stevens

Doet wat ik van een bedrijf verwacht,snel en goed handelen....

Zeker geen zwakke punten

Nee