8.2/10
8.2/10

Frank

Erg blij met de snelle levering, daardoor kwam de hawaii blouse nog voordat ik op vakantie ging. Top!

Alles op tijd geleverd en netjes verpakt!

Super, niks op aan te merken.

Geleverd zoals verwacht.

Prima !

nee

Simone

Ik heb 6 kunstlavendelplantjes besteld,op de website stond deze in 3 kleuren,ik heb geprobeerd te bellen maar kreeg geen gehoor,en ook een berichtje gestuurd dat ik van alle 3 de kleuren er 2 wil,ik... Ik heb 6 kunstlavendelplantjes besteld,op de website stond deze in 3 kleuren,ik heb geprobeerd te bellen maar kreeg geen gehoor,en ook een berichtje gestuurd dat ik van alle 3 de kleuren er 2 wil,ik heb hier geen reactie op gehad,en mijn bestelling ontvangen,6 dezelfde groene lavendelplanten,de saaiste kleur die er bij zat helaas....heb geen zin om voir dit kleine bedrag dit product te retourneren en weer verzendkosten te betalen,maar beetje jammer.

Irma

Duidelijke site en een snelle levering

snelle levering

Eerste maal bestelling geplaatst. Goede en snelle levering

Snel en op de afgesproken tijd

n.v.t.

Nel

Prima! Een vraag gesteld via de chat welke gelijk beantwoord werd,een bestelling geplaatst zonder dat je je eerst aan moet melden,binnen een week het artikel keurig bezorgt,ook kwam er op de... Prima! Een vraag gesteld via de chat welke gelijk beantwoord werd,een bestelling geplaatst zonder dat je je eerst aan moet melden,binnen een week het artikel keurig bezorgt,ook kwam er op de bezorgdatum een mail hoe laat de pakketbezorger kwam..

Direct kontakt via de chat

Marjan

Zeer slecht. Nooit iets besteld. Alleen op de site rondgekeken en toch producten gekregen. Slechte informatie op de site

Alles. Je kunt niet iets sturen zonder dat het daadwerkelijk besteld is. Bij het neerleggen van de klacht een zeer onbeschofte mail ontvangen