7.8/10
7.8/10

Theo

OK

Niks speciaal.

Andere paketdienst? Goederen waren al op vrijdag onderweg voor uitlevering en zijn niet afgeleverd. Pas maandag werden ze aangeboden. Niet de eerste keer dat ik dit vaststel bij GLS. Hebben in het... Andere paketdienst? Goederen waren al op vrijdag onderweg voor uitlevering en zijn niet afgeleverd. Pas maandag werden ze aangeboden. Niet de eerste keer dat ik dit vaststel bij GLS. Hebben in het verleden een gans doorweekt paket afgeleverd met elektronica. De minst goede onder de paketbezorgers.

Direct bestellen goede service.
Prettig bedrijf.
Goed advies.

Al jaren mijn borenboer

Assortiment en beschikbaarheid

Levertijd op website vaak wat pessimistisch. Dat beinvloedt mijn keuzes, maar valt in de praktijk mee

Alkondor Hengelo B.V.

Goed,

Compleet

Indien niet op voorraad, sneller aangeven wanneer wel leverbaar

Installatiebedrijf M & P

Goede site, behoorlijk assortiment en retesnel

Zeer snelle levering

Mega-Locks bvba

Prima zoals altijd

Snelheid

Delahaye

Ik heb 03-08-2017 de bestelling gedaan en direct bericht ontvangen dat alles betaald is en de order geleverd zou worden , maar tot op heden niets meer vernomen en dus ook niet geleverd ordernummer... Ik heb 03-08-2017 de bestelling gedaan en direct bericht ontvangen dat alles betaald is en de order geleverd zou worden , maar tot op heden niets meer vernomen en dus ook niet geleverd ordernummer 20170803-114914 .
Voor 17.00 uur besteld volgende dag in huis mits voorradig ( zal dus niet voorradig zijn )
Hoe nu verder ???

Vriendelijke groet

Fam Delahaye

Nog helemaal niet

Zeker communicatie

Vlotte afhandeling, ook als er een foutje geslopen is in de afhandeling van de bestelling.