7.8/10
7.8/10

Additek bv

Levertermijn problemen, komt afspraken bij hertstelacte bij herhaling niet na.

Kom afspraken na!!.

Heb in het vorige onderzoek aangegeven wat er op de website zou moeten wijzigen, hier zie ik nog geen verandering in.
De bestelde onderdelen heb ik nog niet gezien en er ook niets van...
De bestelde onderdelen heb ik nog niet gezien en er ook niets van gehoord????????????

Alkondor B.V.

Goed, via internet

Info verloop order

S middags beseld de volgende dag in huis

Senlle levering in verleden ook goed advies gekregen

snelle levering

Ik zou het erg waarderen als er meer informatie over hardmetalen wisselplaten op uw site zou staan zodat ik de juiste wisselplaten voor mijn frezen kan bestellen dit is nu erg lastig. Deze heb ik... Ik zou het erg waarderen als er meer informatie over hardmetalen wisselplaten op uw site zou staan zodat ik de juiste wisselplaten voor mijn frezen kan bestellen dit is nu erg lastig. Deze heb ik dan ook niet bij u besteld.

Walter Tournois Pladdet b.v.

Goede prijs kwaliteit verhouding,snelle levering , makkelijke betaal mogelijkheden ,overzichtelijke site

goede website /snelle feedback

in het winkelwagentje duidelijker laten zien wat er besteld is dus niet alleen de codes maar ook benaming van het bestelde product

2 bestellingen gedaan, snelle levering, geen opmerkelijke problemen. Goede ervaring.

Wolfs Metaal

We zijn niet meer tevreden over VerspanenOnline.eu.
We zijn niet meer tevreden over VerspanenOnline.eu.
Dit is erg jammer want voorheen verliep dit veel beter

bestelgemak via de webshop

Vaak zijn artikelen niet voorradig, als je dan meerdere artikelen besteld hebt krijg je geen deellevering meer. Dit was voorheen wel. Er is geen communicatie wanneer de artikelen weer op voorraad... Vaak zijn artikelen niet voorradig, als je dan meerdere artikelen besteld hebt krijg je geen deellevering meer. Dit was voorheen wel. Er is geen communicatie wanneer de artikelen weer op voorraad zijn.
Dit is erg jammer want voorheen verliep dit veel beter

CNCvesrpanen

Van de week spullen besteld via de website

?

?