7.8/10
7.8/10

Buijs uit volendam

Net boren cassette binnengekomen, snel geleverd helemaal niets op aan te merken gr buijs uit volendam

Werd goed uitgelegd, wat de betere boortjes waren

Prima ervaring, vlotte levering

Goed aanbod, interessante prijzen

Assortiment

Website bevat acties en nieuws 2016. Slordig. Verder is het niet leuk dat de verzendkosten berekening een bug bevat. Relatief hoge grens voor gratis verzending

WiLiVo BV

VerspaningOnline is een uitstekend bedrijf met een ruim assortiment voor de verspanende industrie.

Snelle levering. Dat je ook deelverpakkingen kunt bestellen. Bijv. 3 beitelplaatjes ipv 10 stuks bij andere leveranciers.

Snel en corect

duidelijk

Track & Trace opsturen bij de factuur

Prima, snelle levering en goede prijzen.

snelle levering
goede prijzen (zowel voor levering als voor het artikel zelf

genorg keuze

pas de website aan, er staat dat je voor een bepaalde tijd besteld de volgende dag in huis, dit is nog nooit geweest en ook nog nooit gebeurd terwijl het wel voorradig. dat is het enigste wat ik op... pas de website aan, er staat dat je voor een bepaalde tijd besteld de volgende dag in huis, dit is nog nooit geweest en ook nog nooit gebeurd terwijl het wel voorradig. dat is het enigste wat ik op aan te merken heb

Xl

Eerste aankoop ging zonder problemen.

Ik kan begrijpen dat een levering in delen binnen komt. Maar ik zou graag wat meer info willen hoe lang dat duurt.

Redelijk. Niet tijdig geleverd zoals beloofd, maar ook geen berichtje of zo. Bovendien GLS bezorgt niet op zaterdag.

Kwaliteit en prijs lijken me prima in orde, dus ik zal wel een volgende keer weer bestellen.

Niet zeggen als iets op voorraad is dat het de volgende dag wordt bezorgd als je het niet kan waar maken. En als het eens niet lukt, no problemo, maar stuur ff mailtje. Verder levert GLS niet op... Niet zeggen als iets op voorraad is dat het de volgende dag wordt bezorgd als je het niet kan waar maken. En als het eens niet lukt, no problemo, maar stuur ff mailtje. Verder levert GLS niet op zaterdag, dus werd mijn bestelling pas maandag geleverd, Was woensdagavond besteld, terwijl ik in het weekend wilde frezen. Enfin, zijn natuurlijk ergere dingen.

Bonume BV

Beperkte ervaring tot nu toe (slechts 3x besteld) maar tevreden.

Snel te selecteren en eenvoudig te bestellen.

Terugkoppelen hoe lang het duurt voordat de artikelen in back-order geleverd kunnen worden.