7.8/10
7.8/10

Van orsouw machinebouw

Slechte levering.
Na een nog steeds niet binnen
Terwijl het simple bestelling is

Goede site

Levertijd vermelden .
Track en trace

Volgens de site enkele dagen levertijd maar de materialen zijn een week na de bestelling nog niet binnen.
Bij navraag via de site krijg ik het antwoord dat de materialen eind deze week maar uiterlijk begin volgende week geleverd worden.

Betere indicatie van de levertijden op de site en de juiste levertijd op de bevestiging aangeven.

Goed, goede prijzen, snelle levering

Goed advies, snelle levering

GIE TV

Ik heb op 21 Dec. 2017 een bestelling gedaan in de verwachting het met een paar dagen in huis te hebben, dit was dus niet het geval en heb op 2 jan. 2018 een mail gestuurd met de vraag wat de... Ik heb op 21 Dec. 2017 een bestelling gedaan in de verwachting het met een paar dagen in huis te hebben, dit was dus niet het geval en heb op 2 jan. 2018 een mail gestuurd met de vraag wat de status van mijn bestelling is, ook dit blijkt een tevergeefse aktie en heb tot nu toe geen reactie en geen bestelling ontvangen , U kunt wel raden hoe ik daarover denk !

Zie bovenstaande

Wat dacht u als U bovenstaande leest ?

Bas

Veel beloven en niets leveren

mooie beloftes

communiceer met de klant. Laat merken dat je de klant belangrijk vindt

Gert 't Hart

Twee bestellingen met een dag er tussen gedaan van maten die niet echt gangbaar in Nederland zijn (12.7). VerspaningOnline weet beide orders te bundelen nadat ze hem al hadden uitgezet en er een... Twee bestellingen met een dag er tussen gedaan van maten die niet echt gangbaar in Nederland zijn (12.7). VerspaningOnline weet beide orders te bundelen nadat ze hem al hadden uitgezet en er een expres uit Italië van te maken. Super gedaan.

Klantvriendelijk tijdens telefoontje.

12.7

Bas

Info op de site over levertijden kloppen niet. Hierover wordt niet gecommuniceerd. Als er staat dat de levertijd 2-5 dagen is, dan moet het geen 10 dagen zijn

prijs

communiceer beter met de klant. Als de bestelling gedaan is en er is betaald, stuur dan automatisch een mail met levertijd

Klaver draai en freeswerk

Zeer slecht
Heb bestelling geplaatst. en nog niets binnen en je hoort ook niks

helaas niet

Als een levering langer duurt dan 3 dagen graag comunicatie

Snelle vlotte levering,

snelle vlotte levering,

G.Westerveld

Ik ben nu een week verder dan de bestel datum en heb nog geen artikel ontvangen
dus hoe kan ik nu een beoordeling geven over dit bedrijf.