Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
Prijs
Communicatie

Prima. Alleen jammer dat de levertijd zoals op de website staat vermeld in de praktijk langer is.

Reactie VerlichtingNL:

Beste Wilbert,
Beste Wilbert,
Bedankt voor uw feedback. We betreuren het dat de levertijd langer was dan verwacht. Onze excuses hiervoor. We zullen ons best blijven doen om onze service te verbeteren en uw opmerkingen in overweging te nemen.
Team VerlichtingNL

A. Gheeraert

Goedkopere lampen dan in België !

Carlo

Eerlijk is eerlijk, goede prijs en netjes geleverd. Moet/mag wat sneller geleverd worden.

Reactie VerlichtingNL:

Beste Carlo,
Beste Carlo,
Bedankt voor je eerlijke feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de prijs en de kwaliteit van de levering. We begrijpen ook dat je graag een snellere levering zou zien. We zullen ons best doen om onze service te verbeteren en de levertijden te verkorten. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je mening te delen, het helpt ons om onze diensten continu te verbeteren.
Team VerlichtingNL

Ruben Bij

Goede ervaringen!

Kenneth Mbendera

Wonderful

Buurman

Makkelijk te bestellen, duurde paar dagen voordat het verzonden werd, op mijn mail wanneer het kwam kreeg ik netjes antwoord, goed aangekomen produkt was wat ik wilde, prima

A de Jong

Snel geleverd, goed verpakt. Artikel zoals omschreven.

Jasper van Dijk

Goeie ervaring gehad!

Van Suijlekom

Accurate afhandeling van de bestelling

Will

Prima aanbod en snelle levering