Deskundigheid
Resultaat
Gesprekken
Tests en opdrachten
Communicatie

Fijn contact en goede begeleiding. Werken naar doelstelling met verschillende methoden, aangepast aan cliënt.

Goede persoonsgerichte aanpak.
Gedreven medewerkers.

Mijn doel was om te kijken wat mijn, verborgen, capaciteiten zijn en hoe ik deze kan ombuigen tot een passende baan. Deze vraag is in korte tijd beantwoord.

Tijdens de gesprekken werd...

Tijdens de gesprekken werd er goed gekeken naar mij als persoon en zo kwam er stap voor stap meer duidelijkheid over mijzelf.
Een zeer prettige en waardevolle ervaring.

Goede uitleg omtrent de uitslagen van de testen.
Zowel positieve als opbouwende feedback.
Een duidelijke opbouw tijdens het traject!

Willemieke

Joanne is een warm persoon, die luistert naar je verhaal een fijne gesprekspartner is.
Dit traject is leerzaam en een echte aanrader.

Fijne gesprekken
Goed advies
Wordt tijs genomen voor de gesprekken.

Tjeerd

Helpt goed bij studie keuze

Duidelijk advies

Een professionele organisatie waarbij ik door het maken van tests, fijne gesprekken inzicht heb gekregen in mijn interesses, sterke punten en passende loopbaanmogelijkheden.

-Professioneel
-Goede communicatie

Veel geleerd over mezelf. Veel stof om over na te denken, maar vooral veel waar ik zelf iets mee kan, moet en wil! Bedankt.

-Persoonlijk;
- vertrouwd gevoel;
- motiverend

Het voelde vertrouwd en het heeft het doel behaald waarvoor ik deze test gekozen heb.

Het was een super leuke ervaring en ik heb er veel van geleerd!

Goede en fijne gesprekken gehad.

Fijne gesprekken gehad waarin ik goed te weten ben gekomen wie ik ben, en wat mijn sterke punten zijn. Het traject voldeed aan mijn verwachtingen, en ik kan nu gericht opzoek naar een geschikte baan.

Betrokken, en gemotiveerd om een compleet beeld te krijgen van een persoon en een daarbij aansluitend carrière profiel.