E de Snoo

service

Linda N

Mijn levering was kwijtgeraakt. Kan gebeuren; wat telt was hoe verfsuper ermee omging, en dat was uitstekend. Ze reageerden (ook in het weekend) op mijn mail, en hebben vervolgens net zolang gezocht... Mijn levering was kwijtgeraakt. Kan gebeuren; wat telt was hoe verfsuper ermee omging, en dat was uitstekend. Ze reageerden (ook in het weekend) op mijn mail, en hebben vervolgens net zolang gezocht naar een oplossing totdat deze er was. Ik heb daardoor mijn spullen nog op tijd gekregen.

Communicatie, behulpzaamheid.

Jeroen Prins

Fijne service, snelle levering en extreem goed verpakt.

Snelle whatsapp service, snelle levering, zeer netjes verpakt

Ligtvoet

Niks als goede ervaringen, bestellen en volgende dag in huis! Top service

Snelle service, en je kunt even een appje sturen als je even iets niet weet.
Zeer belangrijk in de een tijd van Corona waar je niet eens je product kunt zien.

Ga vooral zo door

Van Marwijk-Heins

Super alles was goed

Goede loogbeits waar ik voor gekozen had was zoals de beschrijving goed van kleur ook

De tijd van bezorgen maar dat brengt de corona met zich mee druk bij de bezorgers

sikking

Eerste keer dat ik hier besteld heb. snelle levering zeer scherpe prijzen

een artikel niet op voorraad werd goed opgelost door een vervangend artikel van de zelfde merk maar in een andere verpakking dan besteld. bv blik van 3 liter werd vervangen door 3 blikken van een... een artikel niet op voorraad werd goed opgelost door een vervangend artikel van de zelfde merk maar in een andere verpakking dan besteld. bv blik van 3 liter werd vervangen door 3 blikken van een liter

H

Prima advies en snelle levering

Justin van Unen

Super

Zeer snelle levering door efficiënt denkwerk.

Bryan

Om 13:30 een emmer verf besteld en 16:00 de zelfde dag in huis wauw! Ongelooflijk snel,je heb er zeer zeker een nieuwe klant bij. M.v.g tevreden klant.