Kwaliteit van het product

Twee flessen besteld, erg tevreden.

Duidelijk.

m.

Prima accuraat. Mooie produkten

Prima accuraat. Mooie produkten

Track en trace doorgeven bij bestelling. Nu niet het geval

Culinette's Kookpunt

Snelle levering van topproducten. Hoge kwaliteit!

Goede omschrijvingen bij de producten zodat je weet wat je koopt.

Mariette Ciggaar

Heldere site, prima producten en levering als beloofd

Ik mailde VV na over iets en kreeg heel snel bericht. Bereikbaarheid is n sterk punt, evenals de kwaliteit vd producten

Nog niet

FKreview

Website zit een beetje amateuristisch in elkaar geknutseld; als je een of een paar producten in het winkelmandje hebt gedaan en je klikt daarna een product aan om naar de details te kijken, dan... Website zit een beetje amateuristisch in elkaar geknutseld; als je een of een paar producten in het winkelmandje hebt gedaan en je klikt daarna een product aan om naar de details te kijken, dan wordt je winkelmandje leeggekiept. Heb het daarna nog verschillende malen geprobeerd, telkens met hetzelfde resultaat.
Een gering aantal producten is redelijk geprijst maar het overgrote deel van het aanbod is (veel) te duur. Zo kun je onvoldoende groeien.
Er staat geen houdbaarheidsdatum op het blikje vadouvan.
Bestelling werd pas na 3 dagen bezorgd.
Ik heb de indruk dat VV nog niet helemaal op de consumentenmarkt is voorbereid.

Sommige producten zijn best wel uniek op de Nederlandse consumentenmarkt, en de kwaliteit lijkt goed.

Laat u door iemand met kennis van de consumentenmarkt vanuit het webwinkel principe, adviseren. Laat deze buitenstaander vooral aandachtig naar jullie pricing policy kijken.

Bij 1)...

Bij 1) "Klantvriendelijkheid", 2)"Zou u dit bedrijf aanbevelen?", en 3)"Eindoordeel" heb ik maar wat ingevuld, want met 1) heb ik geen ervaring en voor 2) en 3) is het nog te vroeg.

Angelique

Super goede producten, snel geleverd

Goede ideeƫn voor recepten

Prima spullen maar de website heeft af en toe kuren.

De kwaliteit van de spullen is top!

Ik kon het huisadres niet als leveradres opgeven en heb toen uiteindelijk maar een extern afleverpunt gekozen, waarna tot mijn verbazing de spullen toch bij mij thuis werden afgeleverd....

Mooie producten. Ondanks dat ik had aangegeven dat ik de bestelling wilde ophalen bij de primera werd mijn huisadres gebruikt. Ik kreeg zelfs een bevestiging dat ik het pakket kon afhalen bij de... Mooie producten. Ondanks dat ik had aangegeven dat ik de bestelling wilde ophalen bij de primera werd mijn huisadres gebruikt. Ik kreeg zelfs een bevestiging dat ik het pakket kon afhalen bij de primera na 15.00uur.
Geen tracking nummer gekregen! Op emails werd snel gereageerd, dat wel.
Rommelige gang van zaken.

Goede producten
Reactiesnelheid op vragen

Bestelproces werkt dus niet

Ik had 1 potje Palestijnse Za'atar en 1 potje Libanese Za'atar besteld. Maar ik kreeg 2 potjes Libanese Za'atar.
Het was de bedoeling ze te kunnen vergelijken maar omdat de verzendkosten al zo hoog zijn ga ik het niet meer terugsturen.
Verder had ik aangegeven het pakketje op te halen bij een pakjespunt maar kwam het toch een dag later aan de deur.

Werd aangeraden door de auteur van TLV. De Libanese Za'atar is iig heerlijk!

Het verzenden mag wel wat goedkoper, zo worden de kruiden e.d. onbetaalbaar.

Zie onder

Bijzonder assortement

Na het bestellen hoorde ik niks meer tot het pakketje ineens voor m'n deur stond. Een track&trace zou een toevoeging zijn