Kwaliteit van het product

Perfect!

Lekkere ingredienten, goede service

Goede ervaring. Mooi souqpakket, gekonfijte citroen en granaatappelmelasse gekocht. Nog niet gebruikt, maar lijkt goed!
Website mag iets meer info over producten

Souq-pakket gekocht: mooie producten!
Netjes verpakt en vlot ontvangen

Ik heb geen receptenkaartjes in mijn Souq-pakket aangetroffen, zoals op de site beloofd.
Je moet eerst inloggen; dan pas producten te vinden. Informatie over de producten mag wel wat uitgebreider.

snelle reactie, goed productenpalet

Prijs direct zichtbaar maken voordat men inlogt. Beter track and trace link sturen voor exacte leveringstijd. Er werd zaterdag 29.2. aangegeven in de email met de bevestiging van de bestelling... Prijs direct zichtbaar maken voordat men inlogt. Beter track and trace link sturen voor exacte leveringstijd. Er werd zaterdag 29.2. aangegeven in de email met de bevestiging van de bestelling (27.2.), maar het pakketje kwam pas op maandag 2.3. Het is niet nodig dat de levering zo spoedig geleverd wordt (2 dagen na de bestelling), de voorspelbaarheid van het leveringstijdstip is belangrijker.

Wim Boluijt

Bestellingen voor privé gebruik

Mooi assortiment, fijne producten en snelle levering

Geen. Ik kom terug.

Uitstekend

prima service

Dit veld is verplicht

Ik ben zeer tevreden met de geleverde producten.

veel verschillende bijzondere specerijen van zeer goede kwaliteit

De verpakkingen van verschillende specerijen waren helaas niet de metalen busjes die op de website te zien zijn, maar plastic bakjes die tamelijk makkelijk inscheuren.

Philippe le Bon

Het is uitdagend om eens andere specerijen en/of kruiden te gebruiken. En Vanilla Venture geeft een passende oplossing daarvoor!

Mooi assortiment voor fijnproevers en/of avonturiers die iets anders willen proeven/proberen.

Misschien een raad meegeven hoe en waarvoor het product te gebruiken is?

Goede ervaring

Snelle levering, goede produkten

nvt

Was top!

Was sneller geleverd dan aangegeven

Nee

Als ik op risotto zoek op jullie website krijg ik niet de blikken RISOTTO reist te zien terwel die wel te koop zijn.