Kwaliteit van het product

Jörgen Bierau

Prima snelle service en uitstekende kwaliteit specerijen.

Assortiment en kwaliteit.

Werking website, inloggen met account lukte niet en resetten van wachtwoord leidde niet tot de e-mail om deze te resetten. Het inloggen, de winkelwagen werken niet goed met iPad en iPhone.

Mooi assortiment maar voor particulieren helaas wel erg beperkt

Duidelijke foto's, inhoud niet meteen duidelijk van producten graag meer product info

Duidelijker inhoud vermelden en bijv oogstjaar olie

Barry Muns

Mooie producten.. uniek in NL!

Kwaliteit

Vorig jaar ook een bestelling gedaan voor thuis, toen kreeg ik de specerijen in die leuke blikjes, dit jaar voor een kerstpakket besteld, nu zit het in plastic sausbakjes. Dat vind ik wel heel jammer!

zeger van degroep

Top

snelle afwikkeling

Goede producten en perfecte levering. Enige puntje is dat als ik google naar vanilla venture ik vaak op de zakelijke site terecht kom. Het is daar niet heel duidelijk dat je op een andere site moet... Goede producten en perfecte levering. Enige puntje is dat als ik google naar vanilla venture ik vaak op de zakelijke site terecht kom. Het is daar niet heel duidelijk dat je op een andere site moet zijn als particulier. Dus duurt bij mij altijd even, inclusief meerdere keren proberen in te loggen (wat dus niet lukt), voor ik daar achter ben.

Perfecte levering
Hele goede producten

Zie boven. Duidelijker onderscheid tussen zakelijke en particulierensite

Frank Esseling

Ik heb al diversen keren besteld en steeds snel geleverd en prima producten

Indien een artikel tijdelijk niet leverbaar is dit vermelden op de site

AM

Snelle levering en lekkere producten

Snelle levering en lekkere producten

Nee

VV heeft een prachtig aanbod voor bourgondiers zoals ikzelf, via via kwam ik in aanraking (op zoek naar de beste risotto van Italie) met hun website en gelijk heb ik besteld. De producten die ik... VV heeft een prachtig aanbod voor bourgondiers zoals ikzelf, via via kwam ik in aanraking (op zoek naar de beste risotto van Italie) met hun website en gelijk heb ik besteld. De producten die ik uiteindelijk ontving zijn top, de levering was te laat en de klantenservice was matig tot slecht.

Topproducten, exclusieve producten, duidelijk website

Ja zeker. Ik heb een bestelling geplaatst op woensdag, ik kon via de website specifiek kiezen waar en wanneer ik het wilde laten bezorgen. Dat heb ik dan ook gedaan. Het zou op vrijdagmiddag na... Ja zeker. Ik heb een bestelling geplaatst op woensdag, ik kon via de website specifiek kiezen waar en wanneer ik het wilde laten bezorgen. Dat heb ik dan ook gedaan. Het zou op vrijdagmiddag na 15.00u bij een afhaalpunt op te halen zijn. Ik kreeg zaterdag veel gasten dus moest het op vrijdag voorbereiden. Toen ik om 15.15u nog niet eens een track&trace had ben ik gaan mailen. De dame in kwestie liet me weten dat het op zaterdag bij ons thuis werd bezorgd. Dus niet zoals afgesproken en ik had mijn spullen niet op tijd. De dame van de klantenservice die haar mails ondertekende met 'Afdeling Sales' (nooit doen, gratis tip) was niet proactief, had niet door wat er aan de hand was en wat voor rol zij en het bedrijf daar in speelde. Ze bood geen excuses aan voor het feit dat VV haar leveringsverplichting niet was nagekomen en bood in eerste instantie niet eens een oplossing aan. Na mijn vraag stelde ze voor dat ik het vanuit Den Haag in Amsterdam zou komen ophalen, right. Wederom geen excuses, of empathie (goh vervelend joh, dat je dadelijk 20 gasten krijgt en je niet kan koken wat je voor ze wilde koken). De enige optie was dat de bestelling gecancelled kon worden. Daarop heb ik gereageerd dat dat niet hoefde, maar dat ik het eigenlijk normaal vind dat als je je belofte niet nakomt (kan gebeuren) dat je dan even sorry zegt en meedenkt met je klant. Kortom: ik verwacht excuses. Daarnaast nog de tip gegeven dat het bestelproces niet op orde was, ik heb jaren als consultant gewerkt dus kijk er met die blik naar; blijkbaar belooft hun website mij iets wat bij hen anders binnenkomt. Dat is een risico voor je bedrijfsvoering aangezien dan al je klanten weglopen. Op die mail heb ik geen reactie gehad. Dus ik wacht (week later) nog op excuses en een dankje voor de tip die ik ze gegeven heb. Niet zo slim van de 'sales-dame', aangezien ik nu natuurlijk in al mijn kookclubjes ga vertellen wat voor ervaring ik met ze heb.

Daarnaast heb ik me aangemeld voor hun nieuwsbrief (ben geinteresseerd want liefhebber/bourgondier) en zou daarmee 5 euro korting op de bestelling krijgen; maar de code werkte niet.

Snel en goed verpakt verzonden

Goede keuze, snel verstuurd

Prima olijfolie

Ik kan online via m'n mobiel niet bestellen om mijn huisnummer niet valt in te voeren (toevoeging: A2 is niet mogelijk, de '2' is niet on te voeren