Kwaliteit van het product

Fraai assortiment en vlotte levering

gewoon goed

gewoon goed

Erg vriendelijk en behulpzaam

flexibel
behulpzaam

Trendy Keukenspullen

Winkel met interessant assortiment aan delicatessen. Ik was op zoek naar de Acquerello risotto rijst, zodoende kwam ik bij hun terecht. Gelijk diverse andere lekkernijen gekocht

Het assortiment

Ik had eerst niet in de gaten dat er twee sites zijn, een groothandel en een voor de consument. Was erg verwarrend, ik zag geen prijzen en als ik klikte op 'Waarom zie ik geen prijzen' kwam ik... Ik had eerst niet in de gaten dat er twee sites zijn, een groothandel en een voor de consument. Was erg verwarrend, ik zag geen prijzen en als ik klikte op 'Waarom zie ik geen prijzen' kwam ik opeens ergens anders terecht en vond ik niet zo makkelijk meer wat is zocht.

Velderman

Was prima alleen had ik niet door wanneer het product zou komen, geen mail o.i.d. en het was een cadeau, gelukkig kwam het op tijd

Veel in de shop

ik zag niet meteen dat ik als particulier bij de dependance moest zijn dus had ik me eerst bij Vanilla Ventures ingeschreven en daarna bij de dependance besteld

Aflevergemak

Aflevergemak ziet er prachtig uit. Maar in de praktijk loopt het anders. De bestelde waar komt niet op het doorgegeven ophaalpunt maar wordt plotsklaps bij ons aan de deur bezorgd. Toevallig waren... Aflevergemak ziet er prachtig uit. Maar in de praktijk loopt het anders. De bestelde waar komt niet op het doorgegeven ophaalpunt maar wordt plotsklaps bij ons aan de deur bezorgd. Toevallig waren we thuis. Maar het fraaie van het aflevergemak valt zo wel in duigen. Tip: geef even door wanneer iets op het ophaalpunt aanwezig is.

Uitstekende service, in die zin dat de bestelling een dag na het bestelmoment is geleverd. De bestelling was daarbij goed verpakt, zodat geen schade oid kon optreden.

Goede omschrijving van de producten, snelle levering, goed verpakt.

nvt

Ik kende vanilla venture al uit de horeca. Prima spullen en vooral verrassende en nieuwe producten

de beloofde dinsdag levering werd niet gehaald. heb gebeld en de KPN kreeg de schuld.

Tess

Prima service, mooie producten! Het leveren duurde wat lang en niet de dag van afspraak maar dat kan iets van PostNL zijn. Al met al heel erg tevreden

Goede ervaring. Juiste en snelle levering. Eigenlijk niets te klagen.

Kwalitatief goed assortiment. Goede en snelle service.

Helaas voor een particulier maar een beperkt Jammer dat je bijvoorbeeld geen tuffels kunt bestellen. Het is weliswaar in eerste instantie geen bedrijf voor particulieren maar als je zo’n... Helaas voor een particulier maar een beperkt Jammer dat je bijvoorbeeld geen tuffels kunt bestellen. Het is weliswaar in eerste instantie geen bedrijf voor particulieren maar als je zo’n uitgebreid assortiment hebt waarom dan ook niet voor ons als liefhebber.

Hans De Bie

Over het algemeen prima, alleen jammer dat in de loop der tijd er steeds produkten uit het assortiment verdwijnen.

Verpakken moet beter. Bij laatste levering 1 pot harissa kapot. De hele bestelling lag in een te grote doos, beschermingsfolie er "losjes" omheen gevouwen.