8.2/10

Carlos Hontoria

Schitterend hulp geboden.
Erst fotos gemaakt van het product, daarna opslag van de bestelling tot dat the aannemer klaar was met het metselwerk.
Bedankt! ik ben zeer tevreden.

ca. Lengtes van schutting is niet duidelijk het is beter te hebben de exacte lengte.

Duidelijk foto's en omschrijving

Ben

Heel goede info op site voor bouwen overkapping en goede deskundige
adviezen voor technische oplossingen en materialen

Zeer deskundige klantenservice en steeds goed bereikbaar

Toon Derks

Ik heb prima ervaring met VanDenTop Turnhout.

Wim Bosman

Snelle levering mooieprodukten

Paul Teijgeler

Goede respons op vraag via email

Attente correspondentie afhandeling

Ruud Schroemges

Geen enkel minpunt. Levering op tijd en product goed zoals we wilden.

Geen minpunten

Angelien Lawa

Bedrijf dat z'n afspraak nakomt, fijne info aan de telefoon.

Zijn er voor de klant

Willie Janssen

We hebben lang moeten wachten omdat bestelling niet compleet was. Toen gekozen voor aluminium beslag dat wel op voorraad was. Echter hebben we dit beslag zelf moeten afslijpen omdat het niet paste.... We hebben lang moeten wachten omdat bestelling niet compleet was. Toen gekozen voor aluminium beslag dat wel op voorraad was. Echter hebben we dit beslag zelf moeten afslijpen omdat het niet paste. Teleurstelling wederom. Daarna verkeerd pakket bezorgd. Het was een schutting deel maar moest een tuindeur zijn.
Na contact hierover deur week later bezorgd. Dus..... al met al toch wel tevreden. Zeker over de afwikkeling en zeer vriendelijk personeel.

Vriendelijk personeel

Reactie Vandentop Tuinhout:

Beste mevrouw Janssen,
Beste mevrouw Janssen,
Hartelijk dank voor uw review. Wij vinden het vervelend dat de levering zo moeizaam is verlopen, maar zijn blij dat u het contact met onze collega's als prettig hebt ervaren en dat u dit ook wilde delen met ons via deze review. We hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn en dan uiteraard beter dan hoe het nu verlopen is.
Team Vandentop Tuinhout

Leonardo Melo

Uitstekend

Kawa Mohammadi

Top bedrijf

Ik heb nu voor de 4de keer besteld, en nooit problemen gehad. top kwaliteid.