8.2/10

Koos Brinckmann

Uitstekende service, ze doen wat ze beloven. Communicatie met Vandentop is uitstekend, snelle beantwoording van vragen.

Meedenken met klant

Snelheid en kwaliteit

C.Roskam

Super goede ervaring.
Klant gericht....meedenken
Was een productiefout met 3 hardhouten balken.
Super goede ervaring.
Klant gericht....meedenken
Was een productiefout met 3 hardhouten balken.
Toptuinhout heeft deze balken en een kapotte vlonderplank opgehaald en weer omgeruild met goede balken en een plank zonder kosten...top service

Hout controleren wat eruit gaat of het goed.

Snelle service

jantje

Top service daar onze bestelde overzetlatten voor de schutting maar 60mm waren terwijl in de advertentie 65mm stond, gebeld en op verzoek nieuwe ontvangen met 67mm. chapeau.

juiste maat vermelden, daar wij overzet latten hebben besteld waarbij 65mm vermeld stond en helaas maar 60 mm waren.

snelle service en vriendelijke telefonische medewerker

Arianne

Zeer slechte ervaring met Vandentop tuinhout

Kwaliteitscontrole uitvoeren voor levering, order controle uitvoeren, zorgen dat producten worden geleverd die overeenkomen met de website. En de dramatische klachtenafhandeling oppakken.

De levering gebeurd ook zoals opgegeven.

Martin Smitz

Makkelijk bestellen en bericht vooraf leverings dag

Meer leverings dagen waaruit je kan kiezen

Omruil en nazorg kapotte artikelen is positief

Hans

Top service, levering & product! Van advies tot levering was alles in orde. We zijn echt netjes geholpen en de kwaliteit is ook erg goed. Blij met onze nieuwe overkapping!

De Akkertjes

Online een aantal producten besteld bij van den Top Tuinhout, en geloof me, ontevredener kunnen ze een mens niet krijgen. Wat een complete aanfluiting zowel in producten als service. We bestelden 2... Online een aantal producten besteld bij van den Top Tuinhout, en geloof me, ontevredener kunnen ze een mens niet krijgen. Wat een complete aanfluiting zowel in producten als service. We bestelden 2 tuinschermen Harskamp a € 179,95 per stuk. Bij aflevering door een uiterst vriendelijke chauffeur bleek al direct bij het afpakken dat de schermen wel heel erg slecht gemonteerd waren. Van de 2 schuttingdelen lagen er al een drietal planken los. De schroeven die gebruikt waren zijn slechts 3 cm lang en waren er allemaal schuin ingedraaid. Zo schuin dat een hechting op een onderliggende plank vrijwel onmogelijk was. De schermen worden gemonteerd in een sociale werkplaats, op zicht natuurlijk een prachtig streven. Maar als er vervolgens geen controle is op de productie dan is dat natuurlijk wel heel erg slecht geregeld. Daarnaast bleek 1 van de schermen oud gebruikt hout te bevatten, zo oud zelfs dat er al houtrot in zat (zie foto's). De chauffeur schaamde zich zelfs voor hetgeen geleverd was. Bij de bestelling hadden wij ook duimen en hengen besteld, de duimen zaten wel bij de levering maar de hengen ontbraken. De chauffeur zou gaan bellen met de zaak om het probleem op te lossen. En inderdaad kwam er een oplossing. Een andere chauffeur kwam later die dag een ander scherm brengen, de ontbrekende hengen en een doosje schroeven om de losse planken mee vast te zetten. Maar of ze bij van de Top niet goed kunnen tellen, of hun dag niet hadden... ik kreeg een doosje schroeven van 4 centimeter lang. Maar als je die in planken draait die slechts 18 millimeter dik zijn, dan zou je kunnen weten dat er (minimaal) 4 millimeter schroef uit zal steken. Het slechtste scherm mochten we houden, die konden we dan gebruiken om 2 goede schuttingdelen van maken. Maar beste van de Top, daar koop ik geen schuttingdelen voor, want dan had ik net zo goed los hout kunnen kopen. Vanmorgen kreeg ik plotseling een telefoontje van het bedrijf waarbij een nogal luchtige reactie volgde op hetgeen verkeerd was gegaan. Als bedrijf zou je zeggen we willen dit oplossen, maar meer dan kunnen we nog wat voor u doen kwam er niet uit.

Zowel de producten, controle op producten en levering alsmede de service is ver beneden peil. Ik adviseer om verder te shoppen dan van den Top (of tuinafscheiding.nl, is hetzelfde bedrijf). Want uw tuin verdiend wel wat beters. Hier in ieder geval nooit geen tuinhout meer uit Barneveld.

Alles

Reactie Vandentop Tuinhout:

Dank voor de beoordeling. Een positieve of negatieve beoordeling, we proberen hier altijd lering uit te trekken. We betreuren de gang van zaken bij uw bestelling en vinden het spijtig dat u deze... Dank voor de beoordeling. Een positieve of negatieve beoordeling, we proberen hier altijd lering uit te trekken. We betreuren de gang van zaken bij uw bestelling en vinden het spijtig dat u deze ervaring met Vandentop Tuinhout heeft. We hebben getracht dit naar alle tevredenheid samen op te lossen en jullie van een ervaring te voorzien zoals alle klanten deze van ons mogen verwachten. Getuige de beoordeling zijn we daar volgens u helaas niet in geslaagd, wat we dan ook zeer jammer vinden. Neemt niet weg dat we u een eventueel volgende keer graag weer helpen bij producten voor uw tuinproject!

Tb Slijpen

Had zelf een schutting teveel besteld een bericht gestuurd hebben ze direct aangepast

Een goed bedrijf en wordt goed geholpen