8.2/10

Hoveniersbedrijf Speetjens

Top geregeld allemaal

Informatie betreffende levertijdstip is super

Leo Klapwijk

Gastvrij. Accuraat. Behulpzaam. Flexibel. Niet eigenwijs.

Bij verandering van order, online veranderen tijdens telefoongesprek en afrekenen.

Flexibiliteit ook voor kleine opdrachten

Bolt

Top bedrijf! Ze denken met je mee en helpen je met elke stap. De volgende keer bestel ik hier zeker weer mijn hout!

Goede communicatie en service

Bosman W

Betrouwbaar bedrijf wat de afspraken nakomt en snel levert

Makkelijk bestellen en snel gelevert

jan Aarts

Zeer goed

uitstekend produkt

Claudia van Embricqs

Snelle levering, mooi produkt!

F. Loupias

Wij hebben lang gezocht naar een bedrijf die een tuinafscheiding van Kokowall bij particulieren plaatst; uit eindelijk bij Vandentop Tuinhout terecht gekomen. Offerte werd snel opgemaakt, waarbij... Wij hebben lang gezocht naar een bedrijf die een tuinafscheiding van Kokowall bij particulieren plaatst; uit eindelijk bij Vandentop Tuinhout terecht gekomen. Offerte werd snel opgemaakt, waarbij gekozen kon worden om maten door te geven, of dat een medewerker langs moest komen. Wij hebben ervoor gekozen om de maten zelf door te geven. Na accordering van de offerte werd er een afspraak gemaakt om te plaatsen. Plaatsing is snel en deskundig door twee personen uitgevoerd.

op website stond niet dat bedrijf ook Kokowalls plaatsten.

deskundig, professioneel en klantvriendelijk personeel. Één van de weinige bedrijven die Kokowalls leveren aan particulieren. Prijs/kwaliteit concurerend.

Karin Lindeboom

Snelle afhandeling en vriendelijke behulpzame medewerkers,

Ik zeg: "niets meer aan doen"

Snel- en vriendelijkheid.

Marco Van der Veer

Snelle levering, volgens afspraak

Zeg erbij dat t zicht kant maar aan één kant is, we hebben tussen onze buren en onze tuin staan, dus een van de 2 heeft minder mooie kant naar zich toe. En ik schrok van de levering kosten wel een... Zeg erbij dat t zicht kant maar aan één kant is, we hebben tussen onze buren en onze tuin staan, dus een van de 2 heeft minder mooie kant naar zich toe. En ik schrok van de levering kosten wel een beetje