8.2/10

Jouke Bouma

Goede communicatie en keurig geleverd

I.W.Feenstra

Prima! Heel fijn dat ik voor dit bedrijf heb gekozen. Contact was goed, fijn dat er werd meegedacht. Vriendelijk personeel. Vanaf het bestellen tot en met het bezorgen!

Meedenkend.
(Klant) vriendelijk

Freek

Fijne ervaring, bestelling thermo ayous gevelbekleding was netjes ingepakt en werd vakkundig voor de deur afgeleverd

Madeleine

Eerst goed later zeer bedroevend.

De aftersales is dramatisch. Een keer gekocht is gekocht lijkt het motto. Niet goed omgegaan met onze klacht en nog steeds geen antwoord.

Snel in te plannen en snelle levering.

Reactie Vandentop Tuinhout:

Beste Madeleine,
Beste Madeleine,
We vinden het vervelend dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Naar onze mening hebben wij onze reactie op uw klacht goed uitgelegd. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u uiteraard altijd contact met ons opnemen.
Team Vandentop Tuinhout

Marcel

Absolute aanrader! Goede producten en perfecte communicatie!

Goede producten en perfecte communicatie!

alexander

Zeer goed! Naast mooie producten en scherpe prijs erg goede service desk!!

dekentje over pellet leggen ter voorkomen beschadigingen ivm spijkers van de pellet die drukken in de deuren die er op liggen.

zeer goede services en alles zeeeer snel opgelost zonder morren. Kunnen veel bedrijven voorbeeld aan nemen. Service desk is ook snel bereikbaar en kundig, weet direct waar het over gaat en denkt mee.

Jan Schoen

Uitstekend

De schroeven om de schuttingdelen vast te zetten waren van slechte kwaliteit.

Alexander van der Velde

Goede communicatie, fijne afhandeling op bedrijf.

Hoveniersbedrijf Speetjens

Top geregeld allemaal

Informatie betreffende levertijdstip is super

Leo Klapwijk

Gastvrij. Accuraat. Behulpzaam. Flexibel. Niet eigenwijs.

Bij verandering van order, online veranderen tijdens telefoongesprek en afrekenen.

Flexibiliteit ook voor kleine opdrachten