8.3/10
8.5/10

Aurore

Goed. prijs/kwaliteit is interessant

eerlijke prijzen. heb de meeste vergeleken

niet

Alles tijdig en netjes gekregen

John Houtermans

Prima website, overzichtelijk en gebruikersvriendelijk. Snelle levering. Perfect!

- snelle levering\-
- goed produkt

Erg positief, snel en deskundig geholpen. We gebruiken de airhockeytafel dagelijks en beleven er veel plezier aan

Goed bereikbaar, bestelling verliep soepel

Niet echt. Na de installatie niks meer vernomen, maar was eigenlijk ook geen reden toe.

Kadaster, Sandra van der Poorten

nvt

nvt

Super goed

De klantvriendelijkheid en de snelle levering

Bas

Door de duidelijke en vriendelijke telefonische toelichting en antwoord op mijn vragen koos ik ervoor de tafel hier te kopen ipv elders voor een paar tientjes minder. Goede keuze zo bleek. Keurig...

Telefonisch bereikbaar

Beetje onduidelijke winkelpand op de website

Goed telefonisch afvies, flexibiliteit om de voetbaltafel half gemonteerd door het trappegat maar beneden te brengen en in de kelder te monteren. Scherpe prijs.

In eerste instantie was de afgesproken leverdatum niet meer mogelijk maar na aandringen werd de tafel toch nog voor het weekend geleverd wat belangrijk was. Ik merkte dat ze deden wat mogelijk was om de klant tevreden te stellen.

Ipse de Bruggen

Snelle reacties, goede service.

klantvriendelijk. werkte goed mee met de wensen die ik stelde.

Leon

Leuke ervaring met dit bedrijf. Goede comminicatie en snelle levering. Wegens niet op voorraad van bestelde model een gratis upgrade gekregen naar een hoger model tafeltennistafel. Top service!

Goede communicatie en service.