Maurice Kohlen

Helaas wasc het artikel dat ik betaald had online niet meer te leveren werd achteraf medegedeeld.Op de site stond wel gewoon in voorraad. Heel erg spijtig. Maar achteraf is het allemaal wel netjes... Helaas wasc het artikel dat ik betaald had online niet meer te leveren werd achteraf medegedeeld.Op de site stond wel gewoon in voorraad. Heel erg spijtig. Maar achteraf is het allemaal wel netjes afgehandeld en is het geld een paar dagen later terug gestort. Klantenservice was echt netjes.

Klantenservice reageert meten netjes terug op mail.

Voorraad beter contoleren en bijhouden op de site.

Niels Hurtekant

Slecht

Levertermijn die belooft word waarmaken en geen week later leveren !
Naar een communie zonder cadeau bedankt!

Reactie vandenbossportief.nl:

Helaas was onze vervoerder niet in staat dit zo snel uit te leveren, uw adres zat niet in zijn dagelijkse route, hij had daarover moeten informeren, dat is een slechte zaak en wij hebben hem ook... Helaas was onze vervoerder niet in staat dit zo snel uit te leveren, uw adres zat niet in zijn dagelijkse route, hij had daarover moeten informeren, dat is een slechte zaak en wij hebben hem ook over aangesproken.
Als tegemoetkoming hebben wij u wat financieel gecompenseerd, u kon dat waarderen, dat is sportief van u.
Wij gaan onze dienstverlening verbeteren met deze vervoerder.
Geniet van uw mooie kado
Gr
Vandenbossportief
H. Wolters

Johan Hurkmans

Fijne ervaring en de bestelling was snel geleverd

Goede omschrijving artikel, snelle levering, was een leuke aanbieding

Er zou door de bezorger contact op worden genomen, is niet gebeurd. Maar wel goed gegaan.

Goed product. vriendelijke klantenservice

Goed product

Track and trace eerder delen

Alles goed geregeld

Alles prima

Nvt

Oerlemans

Goede service

Komen afspraken na

van loffelt valere

Proefrit mogen doen, goede uitleg over het product. Omdat wij van België kwamen, hebben ze ondanks hun verlofperiode, snel en vakkundig, voor ons een Trendiamo zitstep in elkaar gezet. Tevreden... Proefrit mogen doen, goede uitleg over het product. Omdat wij van België kwamen, hebben ze ondanks hun verlofperiode, snel en vakkundig, voor ons een Trendiamo zitstep in elkaar gezet. Tevreden zijn wij met ons nieuwe aanwinst naar huis gereden.

Na aankoop, direct antwoorden op onze mails (vragen) en ook perfect geholpen met de inschrijving van de zitstep.

Een leuke familie bedrijf. Blijf zo.

Particulier

Zeer tevreden

Snelheid van reageren en klantvriendelijk reageren op maat.

Fam Boelhouwers

Heel goed en klantvriendelijkheid

Service. Bestelling werd aan huis geleverd

Truusje Bokelman

Prima,zeer coöperatief