Mariska

Makkelijk te bestellen en veel keus.

Simon

Jammer dat jullie dit evenement zo slecht georganiseerd hebben, ipv dat jonge kinderen nu enthousiast worden van musea, blijven ze nu keer op keer door dit museum teleurgesteld te worden. Eerst... Jammer dat jullie dit evenement zo slecht georganiseerd hebben, ipv dat jonge kinderen nu enthousiast worden van musea, blijven ze nu keer op keer door dit museum teleurgesteld te worden. Eerst kreeg ze niet de beloofde promo kaart en bestellen van producten in de webshop is ook niet te doen. Zeer teleurgesteld in de gemeente Amsterdam en met name het van Gogh Museum, ga jullie schamen...

Soepele bestelling, echter wel lange levertijd (3maanden) welke niet van te voren is aangegeven

Klaartje

Ik kocht het item dat nog in voorraad was. Ik kreeg na 2 weken een bericht dat ik nog 90 Max. dagen zal moeten wachten omdat het dan toch niet meer op voorraad is…. Daar ben ik niet mee gediend... Ik kocht het item dat nog in voorraad was. Ik kreeg na 2 weken een bericht dat ik nog 90 Max. dagen zal moeten wachten omdat het dan toch niet meer op voorraad is…. Daar ben ik niet mee gediend aangezien het voor een feestje was. Nu moet ik iets anders kopen.

Moniek

Ruim drie weken geleden iets besteld maar niks ontvangen. Er wordt niet gereageerd op emails. Ook medewerkers aan de telefoon weten niet wat er aan de hand is en wanneer de producten geleverd worden.

Elisabeth

Normaliter vind ik internet een erg lastig communicatiemiddel. Ik vond de informatie over de Van Gogh winkel en wat daarin te koop is echter niet zo moeilijk. Moeilijk was kiezen uit de grote... Normaliter vind ik internet een erg lastig communicatiemiddel. Ik vond de informatie over de Van Gogh winkel en wat daarin te koop is echter niet zo moeilijk. Moeilijk was kiezen uit de grote hoeveelheid. De bezorging was op zich goed, maar moest er wel een hele dag voor thuisblijven. Ik kreeg nl. 2x op mijn mobiel een SMS van DHL waar ik niks van snapte. Waar werd het pakket nou bezorg? Thuis of in een pakjeshal zonder adres.?? Dus ik bleef maar thuis, want er stond ook uitdrukkelijk bij at het ondertekend moest worden. Eind dag bezorg, ondertekening niet nodig. Ik heb tegen de bezorger uitdrukkelijk gezegd dat mij door DHL was verzocht te ondertekenen: antwoord: Nee, dat hoeft niet en weg was de -op zich aardige- bezorger. Het zou handig zijn als je het pakket zou kunnen volgen, want hele dag thuiszitten omdat ik niet weet wat bedoeld en wanneer bezorgd wordt in SMS is niet fijn. Ik vind de spullen best leuk. De blauwe placemats vallen wat tegen, maar ja, dat is het risico van on line kopen. De drie sterren is omdat ik de DHL bezorging niet prettig vond verlopen.

Kim

De bestelling kwam erg snel en in een prachtige verpakking! Een kadootje alleen al om het pakket te ontvangen!

Monique van der Ster/ ArtbyMoon

Fijne en mooie artikelen, met veel variatie, ook in prijs👍🏼

elmer

Bestelling was compleet en zonder schade

Timo

Goed geregeld.