Sonja

Sonja

Prachtige kussens!

D. van Thiel

John

Mooie producten voor ieder die van Gogh, het van Gogh museum en haar medewerkers een warm hart toedraagt. Fijn shoppen. Eenvoudig bestellen en snelle verzending. Dank namens mijn moeder die haar... Mooie producten voor ieder die van Gogh, het van Gogh museum en haar medewerkers een warm hart toedraagt. Fijn shoppen. Eenvoudig bestellen en snelle verzending. Dank namens mijn moeder die haar mokken nu weer compleet heeft.

i.van den Berg

Bestelling na 2 dagen al ontvangen. Uitvoering correct; boek kwam in uitstekende staat aan.

Tjitske

Snelle levering van mooi product

Gerda Venrooij

Snel geleverd, mooi verpakt, prachtig boek

AM

Leuke indeling, overzichtelijk en snelle verzending!

Elianne

Leuke shop

Lavell

Slechte zaak dat de catalogus van het Van Gogh hier niet te koop is. De winkel van het museum zelf mocht ik niet in zonder ticket. Nu heb ik de catalogus moeten bestellen met verzendkosten.

Reactie Van Gogh Museum Shop:

Beste mevr. Lavell,
Beste mevr. Lavell,
We zien dat u de catalogus van de tijdelijke tentoonstelling heeft gekocht. De catalogus van de vaste collectie is genaamd Meesterwerken in het Van Gogh Museum. De museumwinkel bevindt zich in het museum en is daarom inderdaad alleen toegankelijk met een ticket. Veel van onze catalogi worden ook verkocht bij lokale boekhandels of kunnen door de boekhandel worden besteld. We hopen desondanks dat uw aankoop naar wens is.
Julia
Van Gogh Museum Shop