Leenders

Al twee weken aan het wachten op een eenvoudige bestelling. Geen enkele reactie. Slechte service.

Reactie Van Gogh Museum Shop:

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Wat vervelend dat de bestelling nog niet is verzonden. Onze excuses hiervoor! We hebben zojuist contact opgenomen via de mail en hopen dit zo snel mogelijk op te lossen.
Vriendelijke groet,
Julia
Van Gogh Museum Shop Customer Care

marion van der meer

De ringen die ik heb vesteld stuur ik terug, vallen erg tegen. De foto's op de site geven een heel ander beeld.

marion van der meer

Christopher

Prima website! Niks op aan te merken

N

Mooie doos en snel verzonden. Producten zijn goed verpakt en zonder schade aangekomen.

Priscilla

Fantastische levering en zeer goed verpakt, dat waardeer ik enorm.

❤️

❤️

N

Mooie producten van goede kwaliteit en veilig verpakt in een hele mooie doos!

Pippi

Ik ben erg blij met de Sunflora print die ik heb gekocht. Helaas waren de rest al uitverkocht door o.a. doorverkopers en scalpers. (Marktplaats staat er vol mee) Het is jammer dat de echte Pokémon... Ik ben erg blij met de Sunflora print die ik heb gekocht. Helaas waren de rest al uitverkocht door o.a. doorverkopers en scalpers. (Marktplaats staat er vol mee) Het is jammer dat de echte Pokémon fans niet echt een kans krijgen dankzij die gieren. Dat is uiteraard niet de schuld van het museum en de medewerkers. De print was erg goed verpakt en snel verzonden. Ik raad het zeker aan om hier te kopen.