Beesems

Prachtig boek heel goed verpakt en snel ontvangen!

Beesems

Prachtig boek heel goed verpakt en snel ontvangen!

M van Gils

Hetgeen ik besteld heb was tijdens de bestel procedure gewoon op voorraad. Ik kreeg een bericht dat 1 van de 2 artikelen niet op voorraad was. Bij deze mail zat een link met wat ik wel kon... Hetgeen ik besteld heb was tijdens de bestel procedure gewoon op voorraad. Ik kreeg een bericht dat 1 van de 2 artikelen niet op voorraad was. Bij deze mail zat een link met wat ik wel kon bestellen. Wat denk je daar zat ook het niet te leveren artikel bij????? Bij navraag bleek deze niet te leveren te zijn. Als ik het wil hebben moet ik het tzt opnieuw bestellen en weer €5.99 leverring kosten betalen!

Afke Spaargaren

Ik ben blij met mijn aankoop

Jasmin

Snel bezorgd in mooie stevige bijpassende verpakking, Prachtige vrolijke stevige eastpak met de bekende zonnebloemen. Handig extra vak met rits aan de achterzijde. En voor drinkflessen aan de... Snel bezorgd in mooie stevige bijpassende verpakking, Prachtige vrolijke stevige eastpak met de bekende zonnebloemen. Handig extra vak met rits aan de achterzijde. En voor drinkflessen aan de zijkanten.

Jaap van dër Dong

Prima boek en zeer mooi vormgegeven.

Riny

Heel prettig geholpen toen boek niet aanwezig was én mijn portemonnee nog in de kluis had laten liggen.
Daardoor wel veel oponthoud bij de kassa, maar wed snel opgepakt
Prettige sfeer

Marialucia Fantini

Sono molto soddisfatta del libro acquistato.
Inoltre il libro è arrivato in perfette condizioni e la spedizione è stata velocissima.

HJ ten Duis

Bob