Webshop
Medewerkers
Smaak
Communicatie

Switch IT Solutions

Altijd zeer goede ervaringen gehad

snelle en adequate service! Er wordt goed meegedacht

nvt

Reactie Van Duijnen:

Bedankt voor jullie fantastisch goede review! Fijn dat de service ook zo wordt gewaardeerd.

Soufian alfen

Soufian

Noo

Alfen BV

Zeer zeker goed kwaliteit van service en dagelijks aanwezigheid van jullie organisatie.

Dagelijks onderhoud,dus goede kwaliteit en service en vriendelijkheid vanuit de service monteurs

Geen op of aanmerkingen

Reactie Van Duijnen:

Bedankt voor jullie review! We zijn blij te vernemen dat jullie tevreden zijn over de kwaliteit en service.

o. dijkstra (Alfen BV)

Altijd goed en schone automaten.

Reactie Van Duijnen:

Wat een mooie score! Bedankt voor de review. Fijn te vernemen dat de koffieautomaten goed schoon worden gemaakt.

Manutan

Altijd lekkere koffie

Vriendelijke operator

Reactie Van Duijnen:

Bedankt voor je review met deze fantastische score! Daar zijn we erg blij mee.
Goed te horen dat jullie tevreden zijn met de operator en de koffie.

Mazars Den Haag

Fijn bedrijf met snelle service!

Er wordt snel geschakeld en goed meegedacht

Ik wilde zeggen de wegwerpbekertjes maar daar wordt aan gewerkt zag ik!

Reactie Van Duijnen:

Bedankt voor je review! Goed te vernemen dat jullie blij zijn met de snelle service. Wat betreft de discussie rond de wegwerpbeker, hebben wij inderdaad deze week een bericht verstuurd met... Bedankt voor je review! Goed te vernemen dat jullie blij zijn met de snelle service. Wat betreft de discussie rond de wegwerpbeker, hebben wij inderdaad deze week een bericht verstuurd met verwijzing naar onze website. We houden de ontwikkelingen scherp in de gaten. https://vanduijnen.nl/wegwerpbeker-oplossing-2023/

RAV G&V, Marisa van Garling

Al een aantal jaren nemen wij koffie e.d. af van Van Duijnen: het bevalt ons goed.

Directe contact en snelle afhandeling van storingen.

Misschien koffiebonen met een Mokka smaakje?

Reactie Van Duijnen:

Bedankt voor je review! Fijn te lezen dat de koffie goed bevalt. Ik heb je tip over een andere soort koffieboon doorgegeven aan onze accountmanager.

Noorderboog

Uitstekende service!

Kwaliteit leveren en behouden

Stichting Behoud De Bogerd

Het contact is altijd goed.

Snelle levering.

geen.

Bedankt voor je review!

Meerlanden Hillegom

Wij zijn heel erg blij met Frank die op onze locatie 2x per week de automaten bijhoudt. Hij is echt een topper! Omdat hij zijn werk zo serieus doet en met passie hebben wij slechts één keer een... Wij zijn heel erg blij met Frank die op onze locatie 2x per week de automaten bijhoudt. Hij is echt een topper! Omdat hij zijn werk zo serieus doet en met passie hebben wij slechts één keer een storing hoeven melden bij Van Duijnen welke ook snel is opgelost

Frank

Soja melk zou een toegevoegde waarde zijn

Reactie Van Duijnen:

Bedankt voor deze fantastische review! Wat leuk om te lezen dat jullie zo blij zijn met onze facilitair medewerker Frank. En het klopt inderdaad dat als je een automaat goed onderhoudt, je ook veel... Bedankt voor deze fantastische review! Wat leuk om te lezen dat jullie zo blij zijn met onze facilitair medewerker Frank. En het klopt inderdaad dat als je een automaat goed onderhoudt, je ook veel minder kans hebt op storingen :-)