Webshop
Smaak
Communicatie

Bot Bouw

Uitstekend

de webshop mag wat overzichterlijker

Reactie Van Duijnen:

Bedankt voor de review die je hebt geplaatst. Fijn om te lezen dat jullie tevreden zijn met de snelle levering. Wat betreft de webshop zijn wij ook van mening dat dit beter kan en dit zal op niet al... Bedankt voor de review die je hebt geplaatst. Fijn om te lezen dat jullie tevreden zijn met de snelle levering. Wat betreft de webshop zijn wij ook van mening dat dit beter kan en dit zal op niet al te lange termijn opgepakt worden.

AxFlow BV

nvt

Wij hebben laatst levering niet compleet ontvangen en ook geen mededeling erover gekregen. Het zou fijn zijn dat als de leveringen niet compleet zijn dat het gecommuniceerd wordt via email.

Reactie Van Duijnen:

Bedankt voor je beoordeling. En fijn dat je ons informeert over de laatste levering die niet helemaal naar tevredenheid is verlopen. Onze accountmanager neemt contact met je op om dit te bespreken.

Autobedrijf Van Voorden

Uitstekend ervaring, afspraak is afspraak bij van Duijnen en komen hun afspraken correct na.

Communicatie

Doorgaan op de huidige manier van werken zoalsklanten tevredenheid, service en dienstverlening

Reactie Van Duijnen:

Bedankt voor de fantastische eindscore en zeer positieve feedback. Goed om te horen dat jullie zo tevreden zijn over onze service en dienstverlening.

Koopmans Bouw

Puur door de huur van automaten op mij bouwplaatsen

Goede bereikbaarheid, snel reageren

ga zo door

Reactie Van Duijnen:

Bedankt voor de goede review! 👍

ACB bv

Super

Beste koffie ooit

🙃

Reactie Van Duijnen:

Wat een geweldige, positieve review. Heel erg bedankt. Fijn om te horen dat jullie genieten van de beste koffie ooit! 😊

PandGarant vastgoedmanagement BV

Pro-actieve houding ten aan van wijziging collega's

we moeten nu wel lang wachten op het plaatsen van een nieuw koffiezetapparaat terwijl de oude kuren heeft.

Meerlanden afvalverwerking

Lekkere koffie, fijne samenwerken => er is altijd een oplossing!

Er wordt altijd meegedacht in mogelijkheden. De contactpersonen van operator tot accountmanager zijn altijd even vriendelijk.

Ga zo door!

Olenex Edible Oils

Nee die heb ik niet

Communicatie via email...

grensmaas

snel leveren

ga zo door

Reactie Van Duijnen:

Bedankt voor je review en aanbeveling!

Skk kozijnwacht

Prima bedrijf. Lange samenwerking waarbij wordt meegedacht in een oplossing met de diverse koffiemachines.

Afdeling bestellingen

Klantenbestand beheren