Webshop
Smaak
Communicatie

Fresenius Kabi

Service en klantvriendelijkheid

Geen hout in de koffiebonen

tv Overbos in Warmond

Het is een goed bedrijf de ene dag bestellen volgende dag in huis

Als er problemen zijn komt de vertegenwoordiger snel,maar er zijn nooit problemen,alle koffie soorten uit het apparaat zijn lekker

Geen verbeter punten

Robert Verweij ,Vlietjonge staalhandel

Prima koffie,choco. Machine wordt goed bijgehouden en schoon iedere ochtend.

Lekker bakkie

Weinig verbeterpunten mbt mijn mening als gebruiker ,ben nl geen besteller of contact persoon

Reactie Van Duijnen:

Wat een mooie review! Bedankt voor de fantastische score en goed te horen dat je zo tevreden bent met de koffie, choco en het onderhoud van de automaat.

Swissport Amsterdam B.V.

Gewoon prima!

Genoeg assortiment. Gewoon top!

Niets op aan te merken.

Ballast Nedam

Altijd lekkere en verse koffie

Snel ter plekken om eventuele storingen te verhelpen

Grotere afvalbak voor de koffieprut

Reactie Van Duijnen:

Fijn dat jullie zo tevreden zijn en genieten van altijd lekkere en verse koffie. Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat betreft de bak voor de koffiedik, is dit doorgegeven aan onze accountmanager.

Mo van alfen

Koffie krijg je buikpijn van

Betere koffie, geen goedkoopste koffie

Reactie Van Duijnen:

Bedankt voor je review. Wat jammer dat je niet blij bent met de smaak van de koffie. Smaken verschillen. De ene persoon vindt sterke koffie lekker, de ander een milde koffie. Meestal kiest de klant... Bedankt voor je review. Wat jammer dat je niet blij bent met de smaak van de koffie. Smaken verschillen. De ene persoon vindt sterke koffie lekker, de ander een milde koffie. Meestal kiest de klant een koffie, die de meeste mensen wel lekker vinden. We zullen je opmerking doorgeven aan onze accountmanager.

Stichting Prokino Kinderopvang

Wij hebben een koffieapparaat die wij gebruiken. We bestellen koffie, ed. Service als apparaat kapot is.

Goede service (snel reageren op storing). Goed bereikbaar. Prima producten met keuze mogelijkheden.

Het enige wat ik zou willen opmerken is dat de topping voor de cappuccino minder lekker is.

Reactie Van Duijnen:

Bedankt voor deze fantastische score en goede review. Fijn dat jullie zo tevreden zijn!
Wat betreft de topping heb ik dat doorgegeven aan onze accountmanager. Hij zal dat verder met jullie bespreken.

Enver

Snel contact, snelle afhandeling

snel contact

Reactie Van Duijnen:

Bedankt voor je review en jullie tevreden zijn over het contact.

GLS Enschede

Gewoon goed.

Super goede automaat vuller, die onze wensen goed weet om te zetten in de praktijk. Hij denkt echt mee met ons.

niet iedereen vind de koffie even lekker, maar dat is smaak en daarover zijn de meningen verdeeld.

Reactie Van Duijnen:

Bedankt voor je positieve review! Fijn dat jullie zo tevreden zijn. Het klopt inderdaad dat er verschil is in wat mensen lekker vinden. De ene persoon vindt de smaak van Arabica bonen lekker en de... Bedankt voor je positieve review! Fijn dat jullie zo tevreden zijn. Het klopt inderdaad dat er verschil is in wat mensen lekker vinden. De ene persoon vindt de smaak van Arabica bonen lekker en de ander vindt juist de krachtige smaak van Robusta lekker. Je opmerking wordt in ieder geval doorgegeven aan onze accountmanager.

Lucian

Lucian