Webshop
Medewerkers
Smaak
Communicatie

Adriaanse van der Weel

Sinds de nieuwe accountmanager, niet goed

producten

communicatie

de draaikolk

Positief, zeker aan de telefoon

Word altijd snel, correct geholpen aan de telefoon

Digitale bestellingen en communicatie van de monteurs kan beter vooral het luisteren naar de klachten. Ze hebben vaak teveel haast. zou graag mijn bestellingen digitaal kunnen doen maar dit lukt... Digitale bestellingen en communicatie van de monteurs kan beter vooral het luisteren naar de klachten. Ze hebben vaak teveel haast. zou graag mijn bestellingen digitaal kunnen doen maar dit lukt niet omdat niemand mijn bestel code kan vinden.

Stichting Opspoor

Prima bedrijf

Goed meedenken en snelle levering

geen idee

Reactie Van Duijnen:

Bedankt voor de positieve review. Fijn dat jullie de snelle levering zo kunnen waarderen.

Obs de Westwijzer

Goede service

Komen snel voor een probleem. Op te lossen

Nvt

Reactie Van Duijnen:

Bedankt voor de positieve review. Zeker wat betreft het snel oplossen van problemen.

Advanced Industries Packaging B.V.

Langdurige relatie

Communicatie verloopt altijd snel; direct antwoord

Smaak 4* vanwege wijziging automatensoep:
Nieuw merk (Effe) automatensoep is slecht alternatief voor Maggi producten. Maggi producten zijn helaas niet meer te bestellen; Effe is veel te zout!

Reactie Van Duijnen:

Bedankt voor de zeer positieve review. Wij zijn ook blij met onze langdurige relatie.
Jammer inderdaad dat Maggi is gestopt met de automatensoep. Wat betreft het zoutpercentage van Effe soep lijkt het in de vergelijking met Maggi zelfs minder. Maar we gaan dit uitzoeken.

Fenix Outdoor Logistics

Service en meedenken

Snelheid

Reactie Van Duijnen:

Bedankt voor deze fantastische review. Fijn dat jullie de snelheid benoemen als sterk punt.

Aqua plus

Gemoedelijk en fijn in om te werken

Goede koffie fijne kantine

Nvt

Reactie Van Duijnen:

Bedankt voor deze positieve review

Aqua+ bij smartpackinging loenen

Fijne lekkere smaakvolle koffie

Sterke bekers

Alles is tiptop

Reactie Van Duijnen:

Bedankt voor deze super goede beoordeling. Fijn dat de koffie zo goed wordt ervaren.

Cas Meijer / Aebi-Schmidt (DMi)

Het kostte even moeite om het account in de website goed geconfigureerd te krijgen maar als dat eenmaal goed is krijg je je spullen snel en goed op tijd.

Vreindelijke mensen die erg hun best doen de klant tevreden te stellen.

In de webshop kan ik de huidige bestelling (met status) niet terug vinden, ondeanks de belofte in de bevestigings-email.

Reactie Van Duijnen:

Bedankt voor de positieve review. Fijn dat het gelukt is om via de webshop te bestellen. We zijn ons ervan bewust dat dit verbetering nodig heeft, daar gaan we de komende tijd aan werken.
Via de...
Via de pakbon wordt een track & trace code gestuurd. Via de email zal ik je hierover nog informeren.

KVN

Uitstekend!

Service gericht

Reactie Van Duijnen:

Wat een fantastische beoordeling! Bedankt hiervoor. Fijn dat jullie ons zien als servicegericht😊