Webshop
Medewerkers
Smaak
Communicatie

Cargill - Provimi

Heel fijn contact met de accountmanager die heel goed meedenkt met ons bedrijf en nieuwe ideeën aanbrengt, van leuke verrassingspakketjes voor ons personeel tot oplossingen voor MVO. Ook fijne... Heel fijn contact met de accountmanager die heel goed meedenkt met ons bedrijf en nieuwe ideeën aanbrengt, van leuke verrassingspakketjes voor ons personeel tot oplossingen voor MVO. Ook fijne klantenservice en vaste onderhoudsman/monteur die steeds met een glimlach binnen komt lopen. En niet te vergeten... heerlijke koffie!

meedenken, klantgerichtheid

Ga vooral zo door!

Reactie Van Duijnen:

Bedankt voor het schrijven van deze positieve feedback. Goed te vernemen dat onze klantgerichtheid van zowel de accountmanager, onze klantenservice als onze onderhoudsmonteur zo wordt gewaardeerd.

John Jochems / GEA Refrigeration Netherlands NV

Servicegerichte koffieleverancier, levert mooie en kwalitatieve koffiemachines, duidelijke communicatie en natuurlijk lekkere koffie!

Pro-actief, denkt mee. Laag storingscijfer.

Reactie Van Duijnen:

We zijn erg blij met jullie positieve review, bedankt! Wij denken altijd graag mee met onze klanten en gaan voor kwaliteit. Daar horen dus inderdaad ook koffieautomaten bij die weinig storingen... We zijn erg blij met jullie positieve review, bedankt! Wij denken altijd graag mee met onze klanten en gaan voor kwaliteit. Daar horen dus inderdaad ook koffieautomaten bij die weinig storingen hebben.

Coty - Martine Koster

Na jaren DE te hebben gehad waren we echt toe aan iets anders...sorry wij waren toe aan Van Duijnen.
De machines zijn top, makkelijk zelf te vullen en te onderhouden, de koffie van bonen is ook prima en de prijs is niet te hoog.
Maar wat ik zelf het prettigst vind is het goede contact dat ik heb met de accountmanager, de klantvriendelijkheid en de snelle levering van ingredienten.

Snel reageren en oplossen, persoonlijk contact en snelle levering.

Heb ik niet.

Reactie Van Duijnen:

Wat ontzettend fijn om te horen. Bedankt voor deze mooie review! Klantvriendelijkheid en kwaliteit staat inderdaad hoog in het vaandel bij ons.

Service Centrum iHUB BV

IHUB (v/h Horizon Jeugdzorg en Onderwijs) heeft al jaren een uitstekende relatie met v. Duijnen. Vorig jaar is er een nieuwe offerte uitvraag gedaan welke zij gegund hebben gekregen en waarbij we... IHUB (v/h Horizon Jeugdzorg en Onderwijs) heeft al jaren een uitstekende relatie met v. Duijnen. Vorig jaar is er een nieuwe offerte uitvraag gedaan welke zij gegund hebben gekregen en waarbij we direct de andere entiteiten binnen iHUB hebben laten mee doen. Prima gegaan, goede gesprekken en een voor beide partijen zeer bevredigend resultaat.

Accountmanager goed bereikbaar en aanspreekbaar in voorkomende gevallen, zijn binnendienst reageert adequaat in voorkomende gevallen.

Bij meldingen storingen (nog) beter communiceren met de melder.

Reactie Van Duijnen:

Bedankt voor deze mooie en positieve beoordeling. Ook wij stellen de jarenlange goede relatie met jullie erg op prijs.

Gemeente Midden-Drenthe

Gemeente Midden-Drenthe

Duidelijk goede afspraken komen de afspraken ook na

Gewoon doorgaan

Reactie Van Duijnen:

Bedankt voor deze positieve review en goed te horen dat wij onze afspraken nakomen.

GGD Hart voor Brabant

Snelle acties op (specifieke) wensen. Van Duijnen is duurzaam, komt afspraken na en het accountmanagement denkt goed mee voor een optimale dienstverlening. het belangrijkste is de beleving van onze... Snelle acties op (specifieke) wensen. Van Duijnen is duurzaam, komt afspraken na en het accountmanagement denkt goed mee voor een optimale dienstverlening. het belangrijkste is de beleving van onze bezoekers en interne klanten, zij zijn tevreden met degemaakte keuze voor de warme dranken automaten met verse bonen.

Snel, betrouwbaar, duurzaam, communicatie en klantgericht.

Verbetering van bekerdispensers verdienen wellicht nog wat aandacht.

Reactie Van Duijnen:

Bedankt voor deze fantastische review! Fijn dat jullie zo tevreden zijn. Wij staan voor duurzaamheid en klantgerichtheid en zijn erg blij dat dit gewaardeerd wordt.

Alliade René van Wees

Prima koffie, goede machines! Al jaren doen we koffie-zaken met elkaar. Helder, transparant, afspraken worden nagekomen en een prettige relatie.

Goede contacten, regelmatig contact

Reactie Van Duijnen:

Bedankt voor je positieve review! Wij stellen de samenwerking ook erg op prijs en hopen natuurlijk dat wij nog jarenlang jullie koffie voorziening te mogen regelen.

VDL PARREE

Zeer positieve ervaringen, snelle reactie en goed contact.

altijd berreid je te helpen

niks veranderen, prima zo

Reactie Van Duijnen:

Bedankt voor jullie positieve review. Goed om te horen van de klant dat wij snel reageren en graag willen helpen!

Gemeente Veenendaal

Goede positieve ervaring. Maakt waar wat ze zeggen.

Denken goed mee. Snelle reacties.

Smaak is persoonlijk en mede afhankelijk van de financiële mogelijkheden binnen onze eigen organisatie.

Reactie Van Duijnen:

Wat fijn om te lezen dat jullie tevreden zijn over onze koffie voorziening die wij jullie leveren. Bedankt voor de feedback!

Dynniq Energy B.V.

Professioneel, meedenkend en snelle reacties/levering. Super koffie. Oog voor mens en persoonlijke wens.

Persoonlijk advies, zoekt de balans voor iedere koffie drinker

Reactie Van Duijnen:

Bedankt voor je positieve review! Wij denken inderdaad altijd graag mee over de meest klantgerichte koffie oplossing.