Webshop
Medewerkers
Smaak
Communicatie

Pura Catering

Goede partner die snel en direct reageert

Komen afspraken na

Reactie Van Duijnen:

Bedankt voor deze zeer positieve beoordeling. Daar zijn we erg blij mee!

SENS Online Solutions

Super partij waarbij er erg veel flexibiliteit wordt geboden met de proefplaatsing, een uitleg op kantoor en erg goede service bij verzoeken. Aanrader voor elke zakelijke partij die op zoek is naar... Super partij waarbij er erg veel flexibiliteit wordt geboden met de proefplaatsing, een uitleg op kantoor en erg goede service bij verzoeken. Aanrader voor elke zakelijke partij die op zoek is naar koffie.

Service, vakkundigheid, professionaliteit

Ga zo door!

Reactie Van Duijnen:

Bedankt voor de zeer positieve review!

SED Organisatie

Contact is goed. Vaste lijnen/contacten en dat is fijn.

kwaliteit in koffie en machines

scores vullen is lastig wanneer je niet weet over welke medewerkers je het hebt. De medewerker als monteur en zijn service is weer anders dan een medewerker aan de telefoon of de accountmanager. scores vullen is lastig wanneer je niet weet over welke medewerkers je het hebt. De medewerker als monteur en zijn service is weer anders dan een medewerker aan de telefoon of de accountmanager.
Webshop gebruiken we nagenoeg niet. Bellen of mailen liever.

Reactie Van Duijnen:

Bedankt voor je feedback! Fijn dat jullie het contact met ons goed beoordelen en de smaak van de koffie zo waarderen. Wij zijn ons ervan bewust dat de webshop verbeterd kan worden. Die uitdaging... Bedankt voor je feedback! Fijn dat jullie het contact met ons goed beoordelen en de smaak van de koffie zo waarderen. Wij zijn ons ervan bewust dat de webshop verbeterd kan worden. Die uitdaging gaan we zeker aan!

Kim/ Interxion

Zeer positief en iedereen is zeer vriendelijk en goed te bereiken indien er vragen of opmerkingen zijn. Storingen worden snel verholpen en de koffie is erg lekker!

Reageren snel, zijn vriendelijk en behulpzaam.

Reactie Van Duijnen:

Bedankt voor je positieve review!

Oxfam Novib

Een goede en prettige leverancier omdat ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen, en dat op een duurzame manier.

Ze zijn ook flexibel en denken met je mee.

Reactie Van Duijnen:

Wat een fantastische review! Daar zijn we heel erg blij mee, bedankt daarvoor. Wij zijn ook erg bij met onze duurzame samenwerking.

GGD Hart voor Brabant

Prima leverancier van warme drankenautomaten en vooral van goede koffie. Van Duijnen is oplossingsgericht en reageert snel op ontwikkelingen binnen ons bedrijf. Serviceverlening en meedenken staan... Prima leverancier van warme drankenautomaten en vooral van goede koffie. Van Duijnen is oplossingsgericht en reageert snel op ontwikkelingen binnen ons bedrijf. Serviceverlening en meedenken staan hoog in het vaandel.

Duurzaam in meerdere opzichten, oplossingsgericht, service.

Meer keuze in aangeboden beker dispensers wenselijk.

Reactie Van Duijnen:

Bedankt voor je positieve review, daar zijn we heel erg blij mee! Wat betreft je verbeterpunt over beker dispensers komen we daar heel snel op terug.

Fujitsu

Bij Fujitsu genieten we iedere dag van een heerlijk vers gezet kopje van Duijnen Max Havelaar (Fairtrade) koffie.
Tevens zijn wij ontzorgt door de goede service van Meneer van Duijnen, waardoor wij geen omkijken hebben naar onze koffiemachines en de voorraad.

Goede en snelle service

Reactie Van Duijnen:

Bedankt voor de prachtige review. Wat leuk te horen dat jullie zo blij zijn met de service van Meneer van Duijnen.

OZ HAMI

Betrouwbare partner, doet wat afgesproken is

heldere communicatie

kan wat traag reageren op vragen, kan sneller

Reactie Van Duijnen:

Fijn te horen dat jullie tevreden zijn, bedankt voor de review!

Rianne Bouwhuis / Bronkhorst High-Tech B.V.

Fijne samenwerkingspartner met korte lijnen en goede service

Goede service

n.v.t.
Hooguit n.v.t. toevoegen aan enquete onderwerpen. Wij gebruiken bijvoorbeeld niet jullie webshop, maar ik moet hier wel een oordeel over geven.

Reactie Van Duijnen:

Bedankt voor je zeer goede beoordeling! Daar zijn we natuurlijk heel erg blij mee.
En wat goed dat je ons attendeert op de vraag bij "webshop". Daar hebben we meteen iets aan gedaan en kan dus nu naar keuze wel/niet worden ingevuld. Bedankt voor de tip!

Easy-Plan Contractcatering

Zeer goed, ook als het even niet gaat

Verstand van zaken, het beste willen voor de klant ook al is dat niet altijd het beste voor van Duynen

Betere service bij storingen aan electronische betaalsystemen die jullie meeleveren bij de automaten.

Reactie Van Duijnen:

Wat fijn te horen dat jullie zo tevreden zijn. Bedankt voor de review!