Webshop

Top

Fred V. Wordragen

Zeer positief

AW Nolet

Prima bedrijf met ervaren service-personeel waarop je altijd kunt rekenen,

Snelle en prima aflevering produkten.

P. Luijk / Computacenter

Van Duijnen Koffie is een club waar we al jaren naar volle tevredenheid diensten
van afnemen. Tot op heden geen negatieve issues gehad.

Zeker, verzoeken tot veranderingen vanuit onze de afnemer zijn door van Duijnen zonder problemen doorgevoerd waarbij de klantwensen voorop gingen.

A. Harting / Rode Kruis Almere

Wij hebben Van Duijnen Koffie leren kennen als een servicegericht bedrijf waar kwaliteit en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staat. Zij denken met ons mee om zo tot een passende oplossing te... Wij hebben Van Duijnen Koffie leren kennen als een servicegericht bedrijf waar kwaliteit en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staat. Zij denken met ons mee om zo tot een passende oplossing te komen.

Meedenken met klant

Wij zijn zeer tevreden dus hebben geen verbeterpunten.

Diana / Burg en Beelen BV

Heel klantvriendelijk bedrijf. Helpen je heel graag en netjes.

Klantvriendelijk en reageren snel. En bieden altijd een oplossing.

Misschien in het apparaat wat wij hebben een grote koffiedispender inplaats van een grote voor chocolademelk.

STRACKEE

Een paar jaar geleden overdonderd door de heerlijke koffie en nasmaak. Gevraagd van welke leverancier het apparaat en koffie kwam en sindsdien in het rijke bezit van inmiddels 3 apparaten en alle... Een paar jaar geleden overdonderd door de heerlijke koffie en nasmaak. Gevraagd van welke leverancier het apparaat en koffie kwam en sindsdien in het rijke bezit van inmiddels 3 apparaten en alle ingrediënten van Van Duynen koffie en personeel als onze cliënten iedere dag weer zeer tevreden met de allerlekkerste koffie!

Fantastisch levering razendsnelle service en zeer klantvriendelijk!!! Erg tevreden en vaste klant.

Jaarlijks even een bespreking over de gang van zaken.

Ballast Nedam Beheer B.V.

De laatste maanden zijn al onze locaties overgegaan op koffie van Van Duijnen. De uitrol en comminucatie verloopt prima. Er is steeds kort overleg om alle rimpeltjes glad te strijken. Is er een... De laatste maanden zijn al onze locaties overgegaan op koffie van Van Duijnen. De uitrol en comminucatie verloopt prima. Er is steeds kort overleg om alle rimpeltjes glad te strijken. Is er een storing, dan wordt dit snel en vakkundig opgelost.
En van collega's en bezoekers krijgen we complimentjes over de koffie!

De lijnen zijn kort en de oplossing is steeds snel.

Johan de Boer

Leuk Bedrijf met leuke mensen.
Die doen wat ze beloven

Vragen goed naar wat je wil .

GLS

Onvriendelijk bedrijf

nvt

te veel

Reactie Van Duijnen:

Beste mevrouw,
Beste mevrouw,
We komen graag met u in contact naar aanleiding van uw klantervaring. Aangezien reviews (anoniem) worden geplaatst en wij een reeks van GLS vestigingen met onze koffievoorziening beleveren, zouden wij het op prijs stellen dat u contact met ons opneemt. Dat kan via 036 – 538 78 21 of per email naar klantenservice@vanduijnen.nl
Mvg,
Van Duijnen Koffie