8.2/10
Informatie order verloop
7.8/10

Michael

Fijne service. Vrij Snel in huis. Goed ingepakt.

Goed verpakt, vrij snelle service.

Misschien voor 22.00 besteld, morgen in huis.

Beste Michael,
Bedankt voor jouw feedback en mooie review. Daar zijn wel uiteraard erg blij mee. Hopelijk net zo blij als jij met jouw bestelde producten.
Graag tot een volgende...
Beste Michael,

Jeroen

Het plaatsen van de bestelling was zonder problemen. Helaas was er door levering vanuit de leverancier een klein probleempje ontstaan wat uiteindelijk erg netjes is opgelost. Helaas was de... Het plaatsen van de bestelling was zonder problemen. Helaas was er door levering vanuit de leverancier een klein probleempje ontstaan wat uiteindelijk erg netjes is opgelost. Helaas was de uiteindelijke levering wat minder prettig.
De vrachtwagen kon de draai de straat in niet maken en kon de bestelling daardoor niet op de oprit plaatsen. Wat ik uiteindelijk van mijn partner mee heb gekregen (die de bestelling heeft aangenomen) was de bezorger onvriendelijk, gehaast en heeft hij uiteindelijk de tegels en zand maar aan het begin van de straat op de stoep geplaatst en is weggereden.
Erg vervelend want nu moest er dus een extra 40 meter per keer afgelegd worden om de tegels en zand te halen. Voor €60 aan leveringskosten verwacht ik toch wel op z'n minst een vriendelijke bezorger en/of levering op eigen terrein.

Nette website en vriendelijke klantenservice

Misschien voor levering op bv. Google Maps kijken of er genoeg ruimte is voor de vrachtwagen om te manoeuvreren.
De bezorger mag wel iets vriendelijker zijn.

Beste meneer Segers,
Allereerst hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een review achter te laten.
Beste meneer Segers,
Spijtig om te vernemen dat er wat negatieve punten die uit uw review naar voren komen.

De vrachtkosten zijn de kosten die er mee gemoeid zijn om het product van onze locatie af te leveren op de gewenste plaats van de klant, mits dit mogelijk is volgens de chauffeur.
Deze bepaalt altijd ter plaatse of dat mogelijk is. Immers op google maps kan een locatie prima te bereiken zijn, terwijl de werkelijkheid laat zien dat niet zo is ivm diverse geparkeerde voertuigen. We zullen dit en uw opmerking over de klantvriendelijkheid van onze chauffeur bespreken met de desbetreffende chauffeur.

We zullen tevens op een andere wijze nog even contact met u opnemen.
Een fijne dag gewenst en we hopen u een volgende keer weer van dienst te kunnen zijn.

L.J. van Nijnatten

On-line een bestelling gedaan, volgende dag telefonisch contact gehad met een van de werknemers die mij perfect geholpen heeft. Levering was volgens afspraak en was 100% in orde.
Kortom,...
Kortom, gewoon zoals het hoort en zoals het wenselijk is. Aanrader voor iedereen sierbestrating en aanverwante artikelen zoekt.

klantvriendelijkheid
Klantgerichtheid
Korte levertijden
Vriendelijk en behulpzaam personeel

Geen verbeterpunten

Beste meneer Van Nijnatten,
Hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent.
Veel plezier met uw producten en graag tot een volgende keer.
Met vriendelijke...
Beste meneer Van Nijnatten,
Hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent.
Veel plezier met uw producten en graag tot een volgende keer.

erwin cleeren

Geweldig

zeer klantvriendelijk

Beste meneer Cleeren,
Hartelijk dank voor uw review. Erg fijn dat u zo tevreden bent.
Veel plezier met uw bestelde producten en graag tot een volgende keer.
Met vriendelijke groet,...
Beste meneer Cleeren,
Hartelijk dank voor uw review. Erg fijn dat u zo tevreden bent.
Veel plezier met uw bestelde producten en graag tot een volgende keer.

W. Blom

Zeer teleurstellend. Levertijd 1 1/2 week in werkelijkheid 2 maanden. Tussen tijds geen info. Zelf 4 x moeten bellen wordt van alles belooft maar er gebeurt niets. Ook inspreken antwoord apparaat of... Zeer teleurstellend. Levertijd 1 1/2 week in werkelijkheid 2 maanden. Tussen tijds geen info. Zelf 4 x moeten bellen wordt van alles belooft maar er gebeurt niets. Ook inspreken antwoord apparaat of mailt sturen krijg je geen feedback

Ook klanten met een kleine bestelling goed behandelen

Beste meneer Blom,
Bedankt voor uw review. Helaas scoren we voor u een 1 uit 10. Dat is erg teleurstellend.
Beste meneer Blom,
Ik begreep van mijn collega Sonny dat het product wat u besteld had niet snel leverbaar bleek en waar helaas ook door de producent geen informatie beschikbaar was wanneer nieuwe productie stond gepland. Wij begrijpen dat dat u teleur heeft gesteld. Helaas is het in deze corona tijd topdrukte en staan levertijden en producties erg onder druk. Wij kunnen dat niet mooier maken dan dat het is. Mijn collega Sonny heeft gedurende dit proces meerdere malen contact met u gehad. Helaas steeds met een boodschap die u niet tevreden stelde. U heeft het bestelde product inmiddels mogen ontvangen. Ondanks uw onvrede wensen wij u veel plezier van de bestelde producten en hopen we u een volgende keer wel naar tevredenheid van dienst te kunnen zijn.

GertJan

Goede service , perfecte kwaliteit

Goed materiaal

Beste Gert-Jan,
Dank voor jouw mooie review en veel plezier van de bestelde producten.
Van der Heijden...
Beste Gert-Jan,
Dank voor jouw mooie review en veel plezier van de bestelde producten.

baron

Minimaal

makkelijke site

stond dat er genoeg m2 aan mijn bestelde tegels waren, echter niet meer op voorraad(uiteraard nadat ik had besteld).voor mij een twijfel voor een evt. volgende bestelling!

Goedemorgen meneer Baron,
Goedemorgen meneer Baron,
Inmiddels heeft mijn collega Sonny contact met u gehad en heeft u afgelopen maandag een alternatief geleverd gekregen. Wij hopen dat we u hiermee tevreden hebben gesteld. Wanneer u overweegt om uw review te herzien zouden we dat erg op prijs stellen. Succes met de bestelde producten en graag tot een volgende keer.

eikenaar

Uitstekend

denkt mee met de klant en lost klachten prima op

Beste meneer Eikenaar,
Dank voor uw prachtige review en veel plezier met uw bestelde producten.
Beste meneer Eikenaar,
Dank voor uw prachtige review en veel plezier met uw bestelde producten.

JvdWinden

Keurig net bedrijf met ruime sortering. Vriendelijk personeel.

Behulpzaam

Bij aflevering iets meer flexibiliteit.

Beste meneer Van der Winden,
Hartelijk dank voor uw mooie review. Veel plezier met de bestelde producten en graag tot een volgende keer.
Beste meneer Van der Winden,

Joost

Fijn bedrijf, alles erg duidelijk en komen afspraken na!

Snelle levering en erg attente medewerkers.

Een half uur voor levering zou er een bericht gestuurd worden/gebeld worden dat de vrachtwagen er aan zou komen. Dit heb ik echter niet ontvangen, waardoor wij nog lagen te slapen. Gelukkig werden... Een half uur voor levering zou er een bericht gestuurd worden/gebeld worden dat de vrachtwagen er aan zou komen. Dit heb ik echter niet ontvangen, waardoor wij nog lagen te slapen. Gelukkig werden wij er wakker van en is het goed gekomen.
Misschien een idee om 24 uur van te voren een indicatie toe te sturen van een tijdvak waarin er geleverd gaat worden. Dan hebben klanten in iedergeval een idee wanneer het ongeveer gaat komen en kan hier rekening mee gehouden worden.

Beste meneer Evenblij,
Dank voor uw prachtige review en tip.
Veel plezier met uw bestelde materialen en graag tot een volgende keer.
Beste meneer Evenblij,
Dank voor uw prachtige review en tip.
Veel plezier met uw bestelde materialen en graag tot een volgende keer.