Informatie order verloop

Jeroen

Het plaatsen van de bestelling was zonder problemen. Helaas was er door levering vanuit de leverancier een klein probleempje ontstaan wat uiteindelijk erg netjes is opgelost. Helaas was de uiteindelijke levering wat minder prettig.
De vrachtwagen kon de draai de straat in niet maken en kon de bestelling daardoor niet op de oprit plaatsen. Wat ik uiteindelijk van mijn partner mee heb gekregen (die de bestelling heeft aangenomen) was de bezorger onvriendelijk, gehaast en heeft hij uiteindelijk de tegels en zand maar aan het begin van de straat op de stoep geplaatst en is weggereden.
Erg vervelend want nu moest er dus een extra 40 meter per keer afgelegd worden om de tegels en zand te halen. Voor €60 aan leveringskosten verwacht ik toch wel op z'n minst een vriendelijke bezorger en/of levering op eigen terrein.

Nette website en vriendelijke klantenservice

Misschien voor levering op bv. Google Maps kijken of er genoeg ruimte is voor de vrachtwagen om te manoeuvreren.
De bezorger mag wel iets vriendelijker zijn.

Reactie Van der Heijden Sierbestrating:

Beste meneer Segers,
Allereerst hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een review achter te laten.
Spijtig om te vernemen dat er wat negatieve punten die uit uw review naar voren komen.

De vrachtkosten zijn de kosten die er mee gemoeid zijn om het product van onze locatie af te leveren op de gewenste plaats van de klant, mits dit mogelijk is volgens de chauffeur.
Deze bepaalt altijd ter plaatse of dat mogelijk is. Immers op google maps kan een locatie prima te bereiken zijn, terwijl de werkelijkheid laat zien dat niet zo is ivm diverse geparkeerde voertuigen. We zullen dit en uw opmerking over de klantvriendelijkheid van onze chauffeur bespreken met de desbetreffende chauffeur.

We zullen tevens op een andere wijze nog even contact met u opnemen.
Een fijne dag gewenst en we hopen u een volgende keer weer van dienst te kunnen zijn.
Maarten Verheij
Team Van der Heijden Sierbestrating

Score voor Van der Heijden Sierbestrating: 2/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Aangekocht product: Tegels en ophoogzand