Informatie order verloop

W. Blom

Zeer teleurstellend. Levertijd 1 1/2 week in werkelijkheid 2 maanden. Tussen tijds geen info. Zelf 4 x moeten bellen wordt van alles belooft maar er gebeurt niets. Ook inspreken antwoord apparaat of mailt sturen krijg je geen feedback

Ook klanten met een kleine bestelling goed behandelen

Reactie Van der Heijden Sierbestrating:

Beste meneer Blom,
Bedankt voor uw review. Helaas scoren we voor u een 1 uit 10. Dat is erg teleurstellend.
Ik begreep van mijn collega Sonny dat het product wat u besteld had niet snel leverbaar bleek en waar helaas ook door de producent geen informatie beschikbaar was wanneer nieuwe productie stond gepland. Wij begrijpen dat dat u teleur heeft gesteld. Helaas is het in deze corona tijd topdrukte en staan levertijden en producties erg onder druk. Wij kunnen dat niet mooier maken dan dat het is. Mijn collega Sonny heeft gedurende dit proces meerdere malen contact met u gehad. Helaas steeds met een boodschap die u niet tevreden stelde. U heeft het bestelde product inmiddels mogen ontvangen. Ondanks uw onvrede wensen wij u veel plezier van de bestelde producten en hopen we u een volgende keer wel naar tevredenheid van dienst te kunnen zijn.
Maarten Verheij
Van der Heijden Sierbestrating

Score voor Van der Heijden Sierbestrating: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Aangekocht product: Betonbiels