seepers

Winkelen in rust

Aangenaam kunnen rondkijken zonder dat er direct iemand op je af komt. Desgewenst advies gekregen van de heer Went en hij nam uitvoerig de tijd om ons te begeleiden. We kregen echt het gevoel dat... Aangenaam kunnen rondkijken zonder dat er direct iemand op je af komt. Desgewenst advies gekregen van de heer Went en hij nam uitvoerig de tijd om ons te begeleiden. We kregen echt het gevoel dat hij met ons bedacht en ook op 1 lijn zat met onze visie.

Mooie internationale merken

Enorm aantal mooie internationale merken, unieke accessoires en goed advies.

Louis & Rianne van den Brink

5 Sterren - op alle niveaus!

Zeer ruime keus, zeer deskundige adviseurs en fantastische service!

Johan en Willy

Puur genieten

Wij hebben diverse artikelen gekocht bij van der Donk Interieur Vanaf het eerste contact was klantvriendelijkheid en ook nog eens gezelligheid de stevige basis voor de rest. Met rest bedoel ik... Wij hebben diverse artikelen gekocht bij van der Donk Interieur Vanaf het eerste contact was klantvriendelijkheid en ook nog eens gezelligheid de stevige basis voor de rest. Met rest bedoel ik uitzoeken, kopen en leveren. Kom je bij Van der Donk in de handen van Han en/of Robert dan laten ze je niet meer los tot alles geregeld is. Dit zijn naar mijn beleving goudhaantjes. Mocht ik de eigenaar zijn van deze zaak dan zou ik deze mannen koesteren. Bij de aflevering hebben wij vooral te maken gehad met Robert en mochten toekomstige klanten met hem te maken krijgen dan krijgt u tevens de zekerheid dat hij niet los zal laten voordat alles perfect is. Ook daarna meerdere keren bij Van Der Donk geweest en het blijft altijd het gevoel van langzaam zakken in een warm bad. Mijn vrouw en ik missen de contacten omdat we uitgekocht zijn en dat is dan weer jammer.
Sterke aanbeveling voor toekomstige klanten. Niks opdringerig, vakmanschap, klantvriendelijk.
Ons eerste bezoek was puur toevallig en niet nav een recensie op tip van iemand.

Jan en Yolanda Klarenbeek

Totaalbeleving!!

Vanaf het moment dat we de showroom binnen stapte tot de laatste doos in ons huis was opgeruimd, kunnen we niet anders concluderen dat ze bij Van der Donk niet alleen deskundig zijn maar... Vanaf het moment dat we de showroom binnen stapte tot de laatste doos in ons huis was opgeruimd, kunnen we niet anders concluderen dat ze bij Van der Donk niet alleen deskundig zijn maar voornamelijk klantgericht. En juist in deze tijd is dat zo belangrijk. We gaan enorm genieten van de Moooi Containertafel in combinatie met de MDF Italia Flow stoelen en de Skygarden lamp van Flos. Het was ons een genoegen zaken met jullie te doen. Jan en Yolanda Klarenbeek.

Beoordeling Van der Donk interieur

Super!