Johan en Willy

Puur genieten

Wij hebben diverse artikelen gekocht bij van der Donk Interieur Vanaf het eerste contact was klantvriendelijkheid en ook nog eens gezelligheid de stevige basis voor de rest. Met rest bedoel ik uitzoeken, kopen en leveren. Kom je bij Van der Donk in de handen van Han en/of Robert dan laten ze je niet meer los tot alles geregeld is. Dit zijn naar mijn beleving goudhaantjes. Mocht ik de eigenaar zijn van deze zaak dan zou ik deze mannen koesteren. Bij de aflevering hebben wij vooral te maken gehad met Robert en mochten toekomstige klanten met hem te maken krijgen dan krijgt u tevens de zekerheid dat hij niet los zal laten voordat alles perfect is. Ook daarna meerdere keren bij Van Der Donk geweest en het blijft altijd het gevoel van langzaam zakken in een warm bad. Mijn vrouw en ik missen de contacten omdat we uitgekocht zijn en dat is dan weer jammer.
Sterke aanbeveling voor toekomstige klanten. Niks opdringerig, vakmanschap, klantvriendelijk.
Ons eerste bezoek was puur toevallig en niet nav een recensie op tip van iemand.

Score voor Van der Donk Interieur: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: