karin

Gastvrij en professioneel bedrijf!

We zijn zeer gastvrij ontvangen en professioneel geholpen door verkoper Robert. Hij luisterde goed en voelde meteen aan wat onze wensen waren. Dit heeft geleid tot een goed advies over onze bank! En... We zijn zeer gastvrij ontvangen en professioneel geholpen door verkoper Robert. Hij luisterde goed en voelde meteen aan wat onze wensen waren. Dit heeft geleid tot een goed advies over onze bank! En daar zijn we nu erg blij mee!

Schitterende winkel!

Zeer deskundig personeel, goede service & heerlijke koffie! Ik kom hier in de toekomst zeker terug.

Morris

Verkoper begreep meteen wat wij bedoelden

Wij kwamen de winkel binnen en omschreven wat wij belangrijk vinden voor een nieuwe zitbank. 5 minuten later zaten we op een Rolf Benz bank die we gekocht hebben. Staat prachtig in ons nieuwe huis... Wij kwamen de winkel binnen en omschreven wat wij belangrijk vinden voor een nieuwe zitbank. 5 minuten later zaten we op een Rolf Benz bank die we gekocht hebben. Staat prachtig in ons nieuwe huis en zit heerlijk. De levering verliep ook op het afgesproken tijdstip, maar om eerlijk te zijn hebben we daar wel een week van tevoren over gebeld, omdat we niks hoorde.

karin bech

Zeer professioneel gastvrij bedrijf!

Wij zijn zeer gastvrij ontvangen en geholpen met goede adviezen over een nieuwe bank. Verkoper Robert luisterde goed naar onze wensen ,en voelde goed aan waar we op uit waren. Dit heeft geleid tot... Wij zijn zeer gastvrij ontvangen en geholpen met goede adviezen over een nieuwe bank. Verkoper Robert luisterde goed naar onze wensen ,en voelde goed aan waar we op uit waren. Dit heeft geleid tot een goed advies voor onze nieuwe bank. Prijs-kwaliteit was ook helemaal in orde. Bij het plaatsen van de bank bleken de pootjes iets beschadigd te zijn en deze zijn binnen een week keurig vervangen. Bij het brengen van de bank bracht Robert nog een poef, stoel, een lamp en enkele bijpassende accessoires mee om te kijken hoe die in onze woonkamer stonden. Dat vonden we een enorme service. Kortom, een prettig en professioneel bedrijf waar je je als klant gezien, gehoord en geholpen voelt.

Marc & Jolanda

Rolf Benz bank & tafel

Erg vriendelijke verkoper, vakkundig en bereid meerdere opties uit te leggen, of the laten zien.
Was bereid te luisteren naar wensen klant en hierop in te spelen.

m.j.logman

Verandering

Prima advies, hebben na aankoop toch ons eigen genuttigde broodje moeten betalen. Het vervolg gesprek en mogelijke aankopen ( een week later) werden wel 'gehonoreerd' met een aangeboden gratis... Prima advies, hebben na aankoop toch ons eigen genuttigde broodje moeten betalen. Het vervolg gesprek en mogelijke aankopen ( een week later) werden wel 'gehonoreerd' met een aangeboden gratis lunch.
Voorts waren wij zeer onder de indruk van al het moois.

Hilversum

Goed advies, no nonsense, goed aanvullend en aanvoelend wat wij wilden.

Goede ervaring.

J Gorree

Beoordeling na aankopen banken ,stoel en eetkamerstoelen

we hebben een goede ervaring werden rustig en goed geholpen

Van de Donk. Komt zijn afspraken na. Dat waarderen wij enorm .

Via internet een bankstel gekocht, alles verliep netjes en correct volgens gemaakte afsraken.